  • 1. Data: 2003-04-30 16:04:56
    Temat: Problem z wyplata w bankomacie - konto w PKO BP -- pilne
    Od: a...@i...pl

    Witam,
    Taki problem -- konto w PKO BP z limitem wyplat 900zl dziennie.
    Co sie zdazylo:

    Probowalem wyplacic w bankomacie nalezacym do
    BPH 400zl - po dluzszej chwili bankomat wyswietlil
    komunikat ze nie moze zrealizowac trans --
    czynnosc powtorzylem - bankomat BPH po dluzszej chwili wyswietlil to samo.

    Trudno-- udalem sie do innego bankomatu nalezacego do
    banku Deutshe 24 okazalo sie ze jest w nim malo gotowki
    400 zl nie wyplacil tylko 300.

    Zdenerwowalem sie i pojechalem do bankomatu PKO BP
    a tu bankomat wyswietla komunikat ze dzienny limit jest
    wyczerpany --- a przeciez udalo mi sie wyplacic tylko 300 zl
    a przypominam ze dzienny limit mam 900????
    ]
    Co sie dzieje???
    Prosze o szybka pomoc -- moze ktos zrozumie co sie dzieje????
    Przed nami dlugi weekend a ja ma problem ?? co z kontem???
    Prosze o pomoc
    Alek

  • 2. Data: 2003-04-30 17:04:19
    Od: "Shield" <s...@p...onet.remove.all.no.spam.pl>

> [...]
    > wyczerpany --- a przeciez udalo mi sie wyplacic tylko 300 zl
    > a przypominam ze dzienny limit mam 900????

    Po prostu nalozona zostala blokada na rachunek, mimo ze nie dostales
    pieniedzy - rachunek nie wie, czy je dostales czy nie, tylko wie ze zleciles
    bankomatowi wyplate takiej to a takiej kwoty i zablokowal Ci ja do czasu
    rozliczenia. Tylko nie wiem teraz kiedy nastapi rozliczenie jak mamy tyle
    swiat przed soba.

    Pzdr.
    Shield.

  • 3. Data: 2003-04-30 17:13:36
    Od: a...@i...pl

> [...]
    > rozliczenia. Tylko nie wiem teraz kiedy nastapi rozliczenie jak mamy tyle

    A czy te pieniadze nie zostana stracone?
    Alek

  • 4. Data: 2003-04-30 17:18:54
    Od: a...@i...pl

    > A czy te pieniadze nie zostana stracone?
    > Alek

    A jeszcze jedno - co maja swieta do rozliczeni
    nie robia tego komputery automatycznie?
    Alek

  • 5. Data: 2003-04-30 17:27:54
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik <a...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@n...onet.pl...

    > A jeszcze jedno - co maja swieta do rozliczeni
    > nie robia tego komputery automatycznie?

    Ktoś musi przeliczyć, czy bankomat wydał te pieniądze, czy nie. Raczej ich
    nie stracisz.

  • 6. Data: 2003-04-30 17:59:15
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

> [...]
    > Prosze o szybka pomoc -- moze ktos zrozumie co sie dzieje????
    > Przed nami dlugi weekend a ja ma problem ?? co z kontem???
    PKO BR Rules :(

  • 7. Data: 2003-04-30 18:21:17
    Od: "Marek J" <NOSPAMmarkusje@.poczta.onet.pl>

    > A czy te pieniadze nie zostana stracone?

    Nie stracisz, a jeżeli nawet zostałyby one potrącone z konta (w co mocno
    wątpię), to złożysz reklamację, która na 100% zostanie uznana.

    Pozdrawiam

    Marek

  • 8. Data: 2003-04-30 19:24:41
    Od: Maciej Bebenek <m...@u...to.komorka.org>

    Dnia Wed, 30 Apr 2003 19:59:15 +0200, PiotR <p...@p...com> napisał:

    > PKO BR Rules :(

    Niezupelnie PKO BP... Bankomaty byly innej narodowosci i to one daly ...
    kabla...

    M.

  • 9. Data: 2003-04-30 22:52:12
    Od: "PLIS" <m...@p...onet.pl>

    nieudane wypłaty z bankomatu widocznie zostały zautoryzowane w centrum
    rozliczeniowym i bedą przyblokowane na kilka dni dopóki system nie
    przetworzy danych i potwierdzi iż wypłaty w BPH nie miały miejsca

    PLIS

  • 10. Data: 2003-05-03 07:16:22
    Od: a...@i...pl

    Dzieki za pomoc
    bylem w banku wydaje sie ze wszystko bedzie OK
    Alek