  • 1. Data: 2003-04-30 13:25:12
    Temat: Re: Jak przelac pieniadze z DXGold ?
    Od: "RysioPysio" <a...@t...pl>

    Uzytkownik "TM" <a...@o...pl> napisal w wiadomosci
    news:83lvavs4137qrr18bn0tb8tjqqdp9gqbi0@4ax.com...
    > Dla nie wtajemniczonych informuje ze to system darmowych kont ktory
    > daje po 5$ kazdemu kto zalozy sobie u nich konto.
    > Kazdy kto che moze wiec zarobic u nich 5$ zakladajac konto a pozniej o
    > nim zapominaj?c. nie ma zadnych oplat aktywacyjnych ani za prowadzenie
    > a jedyna informacja jaka podajesz im prawdziwa jest e-mail i IP(ktory
    > z reszta sami sobie bior?).

    Oj naiwny, naiwny

    Rysiek

  • 2. Data: 2003-04-30 13:49:33
    Temat: Jak przelac pieniadze z DXGold ?
    Od: TM <a...@o...pl>

[...]

    Tylko jest jeden problem. Jak juz mam tego piataka to nie potrafie go
    w zaden sposob sobie przelac na inne konto a moze to idzie pare dni i
    dopieor powiedzmy po 3 5 dniach znikna mi pieniadze z konta a pojawia
    sie na Moneybookers albo StormPay ? Kto zrobil ta tranzakcie niech
    opisze ze szvczegolami jak to zrobil . Wydaje mi sie ze trzeba
    jakiegos potwierdzenia przelewu ale nie moge go nigdzie znalezc.

  • 3. Data: 2003-04-30 17:37:59
    Temat: Odp: Jak przelac pieniadze z DXGold ?
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik TM <a...@o...pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
    napisał:8...@4...com..
    .
    > Dla nie wtajemniczonych informuje ze to system darmowych kont ktory
    > daje po 5$ kazdemu kto zalozy sobie u nich konto.

    A co oni z tego maja? Pewnie cos, bo dolarków nigdy nie dostaniesz, a oni
    maja potwierdzony mail i beda pewnie wysylac duzo, duzo, duzo... wiadomo
    czego ;-)...

  • 4. Data: 2003-05-02 18:20:28
    Temat: Re: Odp: Jak przelac pieniadze z DXGold ?
    Od: TM <a...@o...pl>

    Dnia Wed, 30 Apr 2003 19:37:59 +0200, "corner" <c...@i...pl>
    wrote:

    >A co oni z tego maja? Pewnie cos, bo dolarków nigdy nie dostaniesz, a oni
    >maja potwierdzony mail i beda pewnie wysylac duzo, duzo, duzo... wiadomo
    >czego ;-)...

    A kto ci kaze podawac swoje konto. Mozes zalozyc skrzynke na
    ednorazow? operacje a po potwierdzeniu zapomniec o niej :)

  • 5. Data: 2003-05-02 18:45:28
    Od: "RysioPysio" <a...@t...pl>

    > A kto ci kaze podawac swoje konto. Mozes zalozyc skrzynke na
    > ednorazow? operacje a po potwierdzeniu zapomniec o niej :)

    Jasne. To sa glupki a Ty jestes madrzejszy i ich wydudkasz :)
    Jak myslisz dlaczego masz problemy z przelaniem tych paru groszy
    na inny rachunek . Nic za darmo - nawet "w ryja" jak dostaniesz to placisz.
    Tak jak juz pisalem "oj naiwny, naiwny jak dziecko we mgle"

    pozdrawiam i zycze abyc $5 znalazl na ulicy :)

    Rysiek

  • 6. Data: 2003-05-10 11:56:18
    Od: "l.e:h" <l...@...pl>

    TM <a...@o...pl> skribis:

    >Tylko jest jeden problem. Jak juz mam tego piataka to nie potrafie go
    >w zaden sposob sobie przelac na inne konto

    sie nie dziwie - poczytaj wszsytko co jest na
    http://www.arystoteles.pl/nmf/

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    Forum o network marketingu (MLM, marketing sieciowy)
    http://www.arystoteles.pl/nmf/