    From: "Krab" <_...@h...pl__>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank - oficjalne? stanowisko
    Date: Thu, 1 May 2003 06:39:45 +0200

    Użytkownik "Human Being" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:4pf0bv4l2ce4tp2410f4gfbppc9v5sedj5@4ax.com...

    > Korzystałem w tym czasie z serwisu i nie zaobserwowałem najmniejszych
    > problemów.

    Szanowni Panstwo
    Z przykroscia musimy stwierdzic, ze wrogie sily reakcji z Inteligo i
    Lukasem na czele, rozsiewaja po internecie plotki o naszych rzekowmych
    klopotach z dostepem internetowym.
    Stanowczo zaprzeczamy, aby kiedykolwiek mialo to miejsce.
    Oczywiscie maja miejsce planowe wylaczenia naszych serwerow, ale wowczas
    wszyscy sa o tym fakcie uprzedzeni
    Dziekujemy obywatelowi Humianiastemu za poswiadczenie naszej niewinnosci
    Derektor Deparmiantu Krab