  • 41. Data: 2002-03-06 19:22:06
    Temat: Re: mBank odstawia jaja
    Od: <n...@p...onet.pl>

    > 4000zl

    > Dobre. hehehehe
    > Tylko pytanie co zrobic jak bank odmowi np wydania karty ? Wpisze uwage do
    > dzienniczka ?

    ojciec ma eurokonto vip(zaświadczenie o zarobkach wymagane)
    a syn ma obsługe (jako syn i pełnomocnik) w tym karty

  • 42. Data: 2002-03-06 19:23:24
    Od: <n...@p...onet.pl>

    > Ale sie usmialem :))) szybka obsluga ! O Pekao mozna duzo powiedziec ale
    > napewno nie to ze ma szybka obsluge. Mialem tam konto (VIP tez) i wiem co
    > mowie....

    oddziały w szczecinie bardzo ładnie pracują.
    a fotele mają wygodne.

  • 43. Data: 2002-03-06 19:27:06
    Od: <n...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "Tomasz Staszewski" <t...@p...fm> napisał w wiadomości

    > wydaje,
    > > >

    > A 2 tygodnie pozniej ;)
    >
    > From: <n...@p...onet.pl>
    > Newsgroups: pl.biznes.banki
    > Subject: Re: inteligo-oszu?ci
    > Date: 26 Feb 2002 07:37:02 +0100
    >

    > dlatego robie sobie karte wypukłą.
    >

    > Eh, gdzyby kiedys grupa miala byc moderowana to juz dzis zglaszam swoja
    > kandydature na moderatora ;)

    te adresy używają wszyscy użytkownicy komputera czyli syn(Andrzej) i ojciec
    (Jerzy) czyli obydwaj tu piszemy pod jednym adresem.

  • 44. Data: 2002-03-06 19:27:48
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    > przynajmniej fotele wygodne:)))

    Kurcze przekonales mnie chyba wroce do tego Pekaosa. Swoja droga ciekawy
    argument przy doborze banku :)) Jak chcesz miec fotele wygodne to moze
    CitiGold - tam jeszcze panienki sa mile. Nie zmienia to jednak opinii o
    calym banku :((

  • 45. Data: 2002-03-06 19:29:02
    Od: <n...@p...onet.pl>

    > VIP

    > więc
    >
    > To nie chwal ich skoro, nie miales "do czynienia ze zwyklym Pekaosa".

    zwykłe to znaczy "Eurokonto Standart"?:)))))

    >A co do vip to jest bardzo roznie z nimi... ale rewelacja to to nie jest :((
    >Choc raz mnie zadziwili jak mi czasowo limit karty zwiekszyli :))

    czyli mają też zalety:)))

  • 46. Data: 2002-03-06 19:29:36
    Od: <n...@p...onet.pl>

    > jasne.
    > tylko ze inne sa jeszcze bardziej beznadziejne :-(

    nie wszystkie

  • 47. Data: 2002-03-06 19:32:27
    Od: <n...@p...onet.pl>

    > Brawo! A teraz wyjdz spod plaszczyka rodzicow i postaraj sie dostac
    > karte platnicza ktora mozesz uzywac do transakcji internecie.

    mam VC:)

    > Zastanow sie anonimie ze dla ludzi ktorzy sa na tyle dorosli zeby
    > _sami_ decydowac o swoim losie a banki stawiaja im idiotyczne
    > wymagania (np. wojsko).
    > Po drugie - niedlugo sie okaze (__na_pewno__) ze do traksakcji
    > internetowych sluza tylko pewne dedykowane karty i szybciej sie z nia
    > przeprosisz, niz Ci sie wydaje.

    ekarta albo citiconnect lub mikroplatnosci:))))

  • 48. Data: 2002-03-06 19:33:09
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    > oddziały w szczecinie bardzo ładnie pracują.
    A w Poznaniu nie !

    > a fotele mają wygodne.

    Znowu te fotele... chyba dluuugo na nich musisz czekac az cie obsluza... To
    nie jest argument za szybka obsluga, tylko cos wrecz przeciwnego...

  • 49. Data: 2002-03-06 19:33:57
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    n...@p...onet.pl wrote:

    > zwykłe to znaczy "Eurokonto Standart"?:)))))

    Mam teraz do czynienia z ojcem czy z synem? Bo jak z ojcem to wstyd, a
    jak z synem to trzeba przy pomocy jakiehkolwiek karty kupić słownik
    ortograficzny i pilnie studiować.
    W sumie to sam się sobie dziwię, że jeszcze wszystkich kont
    "niusyXaz100" nie wrzuciłem do KF...

    pzdr

    Tomek

  • 50. Data: 2002-03-06 19:34:08