  • 11. Data: 2002-03-06 14:56:53
    Temat: Re: mBank odstawia jaja
    Od: <n...@p...onet.pl>

    > <n...@p...onet.pl> wrote in message
    > Dlaczego bzdury opowiadasz? Moze najpierw zapoznasz sie z oferta?
    tak wiem VG i ekarta - ale vg powyżej salda 4000 a ekarta nie działa na żelazku

  • 12. Data: 2002-03-06 14:58:19
    Od: "Pedroz" <p...@p...onet.pl>

    <n...@p...onet.pl> wrote in message
    > tak wiem VG i ekarta - ale vg powyżej salda 4000 a ekarta nie działa na
    żelazku
    No tak... mBank nie ma konta VIP, wiec po co tam trzymac 4k ;-P

    --
    pzdr
    Pedroz [BB]

  • 13. Data: 2002-03-06 14:58:44
    Od: "minik" <m...@n...org>

    Wysylalem wystarczajaco dawno abym mogl dzisiaj spokojnie wyslac przelew =(

  • 14. Data: 2002-03-06 14:59:23
    Od: "minik" <m...@n...org>

    > Chyba lepiej zasugerowac aby podeslali nowa. Ja tak zrobilem jak
    > zagubilem swoja z multi.

    Czyli mam po raz trzeci kserowac dowod i wysylac? Nic z tego, az tak mily
    dla nich nie bede =)

  • 15. Data: 2002-03-06 14:59:58
    Od: "minik" <m...@n...org>

    > mbank
    > a zresztą to beznajdziejny bank.

    Jesli sprawa sie nie wyjasni to chyba tez tak bede sadzic.

  • 16. Data: 2002-03-06 15:02:08
    Od: <n...@p...onet.pl>

    > A wypukly gold to misio?

    powyżej 4000zł saldo.

    > Jest jeszcze karta do platnosci internetowych.

    na żelazku nie przejdzie

    > A zreszta - czy fakt ze bank ma duzo kart oznacza ze wyrabiasz sobie
    > wszystkie? ;-)

    niezły pomysł:)))))

  • 17. Data: 2002-03-06 15:03:06
    Od: <n...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "Pedroz" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Pekao coraz bardziej mnie zaskakuje ;)... Od kiedy wprowadzili obsluge VIP
    > dla 'malolatow'? ;)

    na nazwisko, tzn. ojciec ma eurokonto vip (ikm,maestro i złote concerto) więc
    mnie na nazwisko w tym oddziale obsługują

  • 18. Data: 2002-03-06 15:07:27
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Mar 06, 2002 at 03:59:23PM +0100, minik wrote:

    > Czyli mam po raz trzeci kserowac dowod i wysylac? Nic z tego, az tak mily
    > dla nich nie bede =)

    Trzeci? To juz dwa razy tak miales?

    --

    --w

  • 19. Data: 2002-03-06 15:07:50
    Od: <n...@p...onet.pl>

    > Jesli sprawa sie nie wyjasni to chyba tez tak bede sadzic.

    tez miałem reklamacje i to 3 razy wiec oznałem ich za najgorszych o odszedłem
    czyli tak samo jak w inteligo zrobiłem do 3 razy sztuka i do innego banku

  • 20. Data: 2002-03-06 15:08:51
    Od: <n...@p...onet.pl>

    > <n...@p...onet.pl> wrote in message
    > żelazku
    > No tak... mBank nie ma konta VIP, wiec po co tam trzymac 4k

    zgadza sie