  • 1. Data: 2022-12-13 02:12:50
    Temat: mBank-może kogoś skusi
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    https://finansowyopiekun.se.pl/finanse-domowe/teraz-
    nawet-650-zl-w-mbanku-to-proste-aa-1Wia-5ZGx-VuMv.ht
    ml#source=nces&medium=art

    --
    animka

  • 2. Data: 2022-12-13 07:55:09
    Temat: Re: mBank-może kogoś skusi
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:tn8jis$1h8p$1@gioia.aioe.org>
    user Animka pisze tak:

    > teraz-nawet-650-zl

    jedna dobra sobota 8 godzin
    tylko wstać o 6oo :(

    --
    Piotrek

    Grosz do grosza i bedzie kokosza

  • 3. Data: 2022-12-13 09:13:00
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    wtorek, 13 grudnia 2022 o 07:54:20 UTC+1 PiteR napisał(a):
    > in <news:tn8jis$1h8p$1...@gioia.aioe.org>

    > jedna dobra sobota 8 godzin
    > tylko wstać o 6oo :(

    8h?
    Ja mam w PL tyle w sobotę za 6,5h (tylko oczywiście od razu wymiana na walutę).
    Lepiej wracaj ;P

    A tak ogólnie to w czym problem i wstać o 6 i wziąć mbąka czy inne wiśnie, jak się
    nie jest w karencji?
    Tak się dochodzi do bogactwa.

    Jak było globalnie średnio 3 stopnie mniej - 3 stopnie na 280-290, czyli 1% - to
    lodowiec zajmował Europę i po pół Azji i Ameryki Płn.

  • 4. Data: 2022-12-13 15:37:44
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2022-12-13 o 07:55, PiteR pisze:
    > in <news:tn8jis$1h8p$1@gioia.aioe.org>

    > jedna dobra sobota 8 godzin
    > tylko wstać o 6oo :(

    Myślę, że lepiej popracować 8 godzin niż wykonywać te zachcianku mBanku.

    --
    animka

  • 5. Data: 2022-12-13 15:48:30
    Od: Robert_DF <k...@r...pl>

    W dniu 13.12.2022 o 02:12, Animka pisze:
    > https://finansowyopiekun.se.pl/finanse-domowe/teraz-
    nawet-650-zl-w-mbanku-to-proste-aa-1Wia-5ZGx-VuMv.ht
    ml#source=nces&medium=art

    test
    --
    pozdrawiam
    Roberts

    kredyty-ubezpieczenia-inwestycje
    robertsierant.pl

  • 6. Data: 2022-12-13 20:52:41
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:080a2525-d522-484a-b9f8-da03280d36ben@googlegr
    oups.com>
    user Dawid Rutkowski pisze tak:

    > 8h?
    > Ja mam w PL tyle w sobotę za 6,5h (tylko oczywiście od razu
    > wymiana na walutę).

    A widzisz ale co robisz? Bo ja prawie nic. Zlepiam Lego.
    Ale chyba nie chodzisz w soboty do pracy?

    Wbrew pozorom zarobki na etacie w Anglii są słabe około 12f brutto.
    Zwykle 1700 netto płacą dla proletariatu.
    Dopiero stajesz się bogiem kiedy jesteś stolarzem na dg.

    > Lepiej wracaj ;P

    Nie ma takiej opcji. Nadal wiekowo podlegam pod
    ćwiczenia rezerwy. No i blisko do emerytury.
    Leczenie za darmo. Leki za darmo.

    Swiatła wielkiego miasta jaśniejsze niż małego ;)

    Tylko śnieg leży drugi dzień i psuje krew.
    Zwykle zima trwała jeden dzień.

  • 7. Data: 2022-12-13 21:23:11
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:tna31a$1u5t$1@gioia.aioe.org>
    user Animka pisze tak:

    > Myślę, że lepiej popracować 8 godzin niż wykonywać te zachcianku
    > mBanku.

    brawo

    jakieś bałamuty produkują jak dla dzieci zbieranie muszelek.

  • 8. Data: 2022-12-13 21:29:05
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:XnsAF6CCA361CDC0PanElektronik@127.0.0.1>

    https://ibb.co/fkb75Cy

  • 9. Data: 2022-12-13 23:42:52
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2022-12-13 o 21:23, PiteR pisze:
    > in <news:tna31a$1u5t$1@gioia.aioe.org>

    > brawo
    >
    > jakieś bałamuty produkują jak dla dzieci zbieranie muszelek.

    Albo zbieranie nakrętek na butelki.

    --
    animka

  • 10. Data: 2022-12-14 08:53:38
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    wtorek, 13 grudnia 2022 o 21:22:22 UTC+1 PiteR napisał(a):
    > in <news:tna31a$1u5t$1...@gioia.aioe.org>

    > brawo
    >
    > jakieś bałamuty produkują jak dla dzieci zbieranie muszelek.

    O, co to za zbieranie muszelek?
    Jakaś nowa świecka tradycja w UK?
    W PL dzieci zbierają nakrętki (i to też takie dorosłe dzieci, np. na prywatnych tzw.
    uczelniach wyższych).

    A na tym zdjęciu pod śniegiem to palma?
    Nono, to łagodny klimat, ale czy nie za mało gorący jak na palmy (choć jak rodzinka w
    lato była, to pogoda jak w Lizbonie) - bo zima jeden dzień, ale lato też wypada np. w
    środę ;>

    Zaś co do pracowania zamiast wisienek - nie wiem, co tam chce akurat mbąk, bo nie
    skorzystam, bo mam, ale zwykle polega to na tym, że wyciągasz z portfela inną kartę i
    tyle, a premia leci.

    Gorzej jak kto bankowo niekumaty i wciąż żyje pod mieczem Damoklesa potencjalnie
    płatnego konta.

    Ale mi się też jakoś odechciało, ostatnio była zabawa z citkiem, póki co wygląda na
    sukces.
    A o to, bym się nie martwił tym, że jak trzeba kartą citka wydać 500zł w miesiącu i
    przez to będę stratny 5zł z moneybacku w santanderze, zadbały pisiory - od kilku
    miesięcy wydatki kartami przekraczają, czasem znacznie, 5k - a ten moneyback to 1%
    ale max. 50zł/mc...

    W kolejce alior i skarbonka, może i mbąk dla żony.