  • 1. Data: 2022-12-07 07:59:36
    Temat: PayU szybki przelew
    Od: Monika Głowacka <m...@g...pl>

    Zastanowiła mnie jedna z odpowiedzi, jaką usłyszałam od koleżanki.
    Kupuje na Alegro i płaci szybkim przelewem z pewnego konta a Alior. Tj
    wybiera bank Alior z listy banków i z konta Alior płaci i płatność
    idzie, ale PayU odrzuca tę płatność.

    PayU odpowiedziało, aby skontaktować się z bankiem, bo chodzi o 3D
    Secure. Tylko to nie chodzi o płatność kartą tylko o szybki przelew.

    Czyżby przy przelewach też 3D funkcjonowało ? eCard i Przelewy24
    realizują, szybkie przelewy.

  • 2. Data: 2022-12-07 09:54:41
    Temat: Re: PayU szybki przelew
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    środa, 7 grudnia 2022 o 08:00:03 UTC+1 Monika Głowacka napisał(a):
> [...]
    > Secure. Tylko to nie chodzi o płatność kartą tylko o szybki przelew.
    >
    > Czyżby przy przelewach też 3D funkcjonowało ? eCard i Przelewy24

    Może wskazuje konto karty kredytowej?

    Ale w końcu ona "płaci" czy "próbuje zapłacić"?

  • 3. Data: 2022-12-07 11:33:33
    Od: Krzysztof kw1618 <k...@g...pl>

    W dniu 07.12.2022 o 07:59, Monika Głowacka pisze:
> [...]
    > Secure. Tylko to nie chodzi o płatność kartą tylko o szybki przelew.
    >
    > Czyżby przy przelewach też 3D funkcjonowało ? eCard i Przelewy24

    Słyszałem o takich problemach z kontem Alior. Raz płatnośc przechodzi, a
    na niektórych bramkach płatności nie przechodzi i mądre głowy nie umieją
    znaleźć przyczyny.
    Trzeba wybierać płatność KK lub KD lub przelew tradycyjny który
    oczywiście dłużej trwa.

  • 4. Data: 2022-12-07 13:44:31
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 07.12.2022 o 11:33, Krzysztof kw1618 pisze:

    > Trzeba wybierać płatność KK lub KD lub przelew tradycyjny który
    > oczywiście dłużej trwa.

    Ja wolałbym Blik.

    --
    -