  • 1. Data: 2022-12-15 18:10:53
    Temat: Expierd
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Przeczytałam u kogoś wiadomość od experta banku, gdzie ten bank ukradł
    komuś bezpodstawnie 200 zł.

    ".........Komornik może przesłać do banku ograniczenie dotyczące wpływu
    emerytury na rachunek".

    Pozdrawiam,
    xxxxxxx
    Ekspert ds. Obsługi Klientów

    --
    animka

  • 2. Data: 2022-12-15 18:47:39
    Temat: Re: Expierd
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Ci Ty znowu ćpałaś?

  • 3. Data: 2022-12-15 20:14:18
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2022-12-15 o 18:47, _Master_ pisze:
    > Ci Ty znowu ćpałaś?

    Ćpałeś ze mną? Zemdliło mnie jak przeczytałam twój wypocin.
    Wylazłeś mi z filtra i chyba znowu tam wylądujesz.

    --
    animka

  • 4. Data: 2022-12-15 21:36:13
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    czwartek, 15 grudnia 2022 o 18:11:09 UTC+1 Animka napisał(a):
    > Przeczytałam u kogoś wiadomość od experta banku, gdzie ten bank ukradł
    > komuś bezpodstawnie 200 zł.

    Da się ukraść "podstawnie"?

    > ".........Komornik może przesłać do banku ograniczenie dotyczące wpływu
    > emerytury na rachunek".

    A nie może?

    > Pozdrawiam,
    > xxxxxxx
    > Ekspert ds. Obsługi Klientów

    Czy może tylko tego się czepiasz?
    Śmieszna nazwa stanowiska pracy, ale czy "starszy specjalista" nie jest równie
    śmieszne?

    A tego banku się boisz, że nie napiszesz, który to?

    PS.: a już sądziłem że chodzi o śp. Experta z historii polskiego usenetu. A Pszemol?

  • 5. Data: 2022-12-15 22:07:39
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Przeczytaj swój post