  • 1. Data: 2022-12-01 02:30:23
    Temat: Pierwsze sukcesy gadzich KA-52
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    Jednak Ka-52 odnotowywały sukcesy!!! O to jeden z pierwszych:

    https://youtu.be/DfXpFcZ6wA0?t=498

    Jaki to ma związek z bankami? Ano w bankach gady (Credit
    Agricole) i na wojnie gady... I grupa ogólnie do gadania...

    -=-

    Inflacja spadła!!! Czyli chybiłem ze swą przepowiednią...
    [wprawdzie kefir w Biedronce podrożał przed paroma dniami,
    ale inflacja spadła... nas interesuje inflacja -- nie ceny!]

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.p \; https://www.eneuel.ct8.pl \|/...

  • 2. Data: 2023-01-02 22:30:21
    Temat: Re: Pierwsze sukcesy gadzich KA-52
    Od: jaouad zarrabi <j...@g...com>

    El jueves, 1 de diciembre de 2022 a las 2:30:25 UTC+1, Eneuel Leszek Ciszewski
    escribió:
> [...]
    > (,-.`._,'( |\`-/| '.'O`-,` .,; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    > `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'.`\.'.' '~'~'~'~'~'~'~'~' o.`.,t
    Convert your invoices into cash Or Purchase now - pay 120 days later!
    With our office Registred VAT number: GB301 5476 35 / Company number: 9488169 And
    Based in Londres - UK can offers :
    1- Trade Finance for IMPORTERS
    Purchase now - pay 120 days later!
    Invoice financing for your purchases - credit limits up to $10M (USD) within 48
    hours.
    2- When your business needs cash...Convert your invoices into cash with a leading
    online lender. ( High limit Up to $10M (USD) - High-speed 48 hours - Convenient
    Only 2 docs )
    Our office is the largest and fastest-growing online platform for financing small
    and medium-size businesses engaged in international trade. Stenn is based in London,
    provides financing services in 74 countries and is backed by financial giants like
    HSBC, Barclays, Natixis and many others. For 2022 we are ranked in the Financial
    Times' list of 1000 Europe's Fastest Growing Companies.
    Our office connects international SMEs to the global financial system. Our clients
    are small and medium-size businesses that trade between one country and another - for
    example, between China and the United States or Vietnam and Germany. On our office
    you can apply for financing and trade credit protection from $10 000 to $10 million
    (USD) within 48 hours.
    https://app.stenn.com/referral-space/personal-sales-
    page/ES04699

  • 3. Data: 2023-01-03 17:15:33
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 2 sty 2023 o 22:30, jaouad zarrabi pisze:

> [...]
    you can apply for financing and trade credit protection from $10 000 to $10 million

    To polskojęzyczna grupa, więc pokusiłem się o przetłumaczenie Tłumaczem
    Google:

    Zamień swoje faktury na gotówkę Lub Kup teraz - zapłać 120 dni później!
    W naszym biurze zarejestrowany numer VAT: GB301 5476 35 / numer firmy:
    9488169 Z siedzibą w Londynie - Wielka Brytania może zaoferować:
    1- Finansowanie handlu dla IMPORTERÓW
    Kup teraz - zapłać 120 dni później!
    Finansowanie faktur za Twoje zakupy - limity kredytowe do 10 mln USD
    (USD) w ciągu 48 godzin.
    2- Kiedy Twoja firma potrzebuje gotówki... Zamień swoje faktury na
    gotówkę z wiodącym pożyczkodawcą online. ( Wysoki limit Do 10 mln USD
    (USD) - Szybki 48 godzin - Wygodny
    tylko 2 dokumenty)
    Nasze biuro jest największą i najszybciej rozwijającą się internetową
    platformą finansowania małych i średnich przedsiębiorstw prowadzących
    handel międzynarodowy. Stenn ma siedzibę w Londynie, świadczy usługi
    finansowe w 74 krajach i jest wspierany przez gigantów finansowych,
    takich jak HSBC, Barclays, Natixis i wielu innych. W 2022 roku
    znaleźliśmy się na liście 1000 najszybciej rozwijających się firm w
    Europie według Financial Times.
    Nasze biuro łączy międzynarodowe MŚP z globalnym systemem finansowym.
    Naszymi klientami są małe i średnie przedsiębiorstwa prowadzące handel
    między krajami - na przykład między Chinami a Stanami Zjednoczonymi lub
    Wietnamem a Niemcami. W naszym biurze możesz ubiegać się o finansowanie
    i ochronę kredytu kupieckiego od 10 000 USD do 10 milionów USD (USD) w
    ciągu 48 godzin.

    Niedawno odnotowano podobny sukces -- Aligator Ka-52 został zniszczony
    przez załogę po awaryjnym lądowaniu...

    https://mil.in.ua/pl/news/rosjanie-wysadzili-wlasny-
    ka-52/

    Ciekawe, czy załodze nakazano pozostanie w helikopterze podczas tego
    niszczenia?... -- najwyraźniej wyszli cało, skoro pokazali film...

    --
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.p \; https://www.eneuel.ct8.pl \|/...