  • 1. Data: 2022-12-02 12:23:37
    Temat: Konto za zero PKO BP
    Od: trybun <M...@j...cb>

    Ma ktoś pojecie jak wygląda procedura zakładania tego konta i cały efekt
    końcowy takiej operacji, z tym że nie chodzi mi o samo założenie od
    zera, bo o tym piszą wszyscy i wszędzie, idzie mi o możliwość migracji
    na to konto z aktualnie posiadanego innego w PKO BP? Tak żeby zachować
    aktualny nr konta  i kartę płatniczą do niego przywiązaną.

  • 2. Data: 2022-12-02 12:41:21
    Temat: Re: Konto za zero PKO BP
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    piątek, 2 grudnia 2022 o 12:23:39 UTC+1 trybun napisał(a):
> [...]
    > na to konto z aktualnie posiadanego innego w PKO BP? Tak żeby zachować
    > aktualny nr konta i kartę płatniczą do niego przywiązaną.

    Bądź pierwszym odważnym, który się na to poważy.
    "Wstąpiłem na działo" itp., bo jednak Leondas to minimum level wyżej.

    Bo pytasz jednak o skarbonkę.

    Hmm, w sumie mama miała zmieniać "stare" "za zero" na "nowe" "za zero"
    (warunki bezpłatności debetówki + w nowym ma dodatkowo bezpłatne obce bankomaty
    blikiem),
    jako że więcej w tym temacie nie dzwoniła to możliwe, że się udało (albo odpuściła ;)

    A jako że skarbonkę ma od lat (pamiętam jak jeszcze pacholęciem, choć może już miałem
    18,
    byłem raz w oddziale na Tarchominie, choć raczej to pewnie była agencja,
    z prawdziwym czekiem - i nawet mi wypłacili - jeden z dwóch czeków w moim życiu),
    to na pewno z "czegoś innego" na to "stare" "za zero" musiała zmieniać.
    Ale czy wtedy (oraz czy przy obecnej zmianie) zachowała numer konta i debetówkę - nie
    wiem.

  • 3. Data: 2022-12-02 18:23:30
    Od: trybun <M...@j...cb>

> [...]
    > Ale czy wtedy (oraz czy przy obecnej zmianie) zachowała numer konta i debetówkę -

    Pofatygowałem się z tym na infolinię. Poza warunkami niby nic się nie
    zmienia, jednak konsultant sprawiał wrażenie kogoś kto mówi to co ja
    chciałbym usłyszeć. Ewidentnie ktoś z świeżego zaciągu za wschodniej
    granicy.

  • 4. Data: 2022-12-03 00:33:38
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:tmcn7o$1agh$1@gioia.aioe.org>
    user trybun pisze tak:

    > idzie mi o możliwość migracji na to konto z aktualnie posiadanego
    > innego w PKO BP? Tak żeby zachować aktualny nr konta  i kartę
    > płatniczą do niego przywiązaną.

    np migracji z Superkonta?

    --
    Piotrek

    Grosz do grosza i bedzie kokosza

  • 5. Data: 2022-12-03 09:22:44
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 03.12.2022 o 00:33, PiteR pisze:
    > in <news:tmcn7o$1agh$1@gioia.aioe.org>

    > np migracji z Superkonta?

    Np z Superkonta.

  • 6. Data: 2022-12-03 11:33:36
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    piątek, 2 grudnia 2022 o 18:23:33 UTC+1 trybun napisał(a):

> [...]
    > zmienia, jednak konsultant sprawiał wrażenie kogoś kto mówi to co ja
    > chciałbym usłyszeć. Ewidentnie ktoś z świeżego zaciągu za wschodniej

    Pacz pan, jaki dobry kąsultant ;>
    Choć i w skarbonce może i można - odkąd przegrałem zakład w sprawie możliwości zmiany
    ze "starego" "za zero" na "nowe", to nic mnie nie zdziwi.
    Jak dalej masz stracha to napusz w poczcie wewnętrznej, będziesz miał na piśmie - jak
    nie pójdzie to będzie podstawa do reklamacji.
    A przy okazji możesz zrobić bardzo rozsądną rzecz, czyli założyć darmowe, zapasowe
    konto z debetówką w innym banku.
    Mogę cię polecić do citi - karta i konto darmowe, 4 wypłaty z dowolnego bankomatu na
    miesiąc darmowe.
    Kantor z dobrymi kursami i karta z funkcją wielowalutową.
    I jeszcze można dostać wisienki.
    Ew. jak druga możliwość kantor aliora - prawie jw., jedynie tylko jedna darmowa
    wypłata w miesiącu.

  • 7. Data: 2022-12-03 17:14:04
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:tmf10h$6pc$1@gioia.aioe.org>
    user trybun pisze tak:

    > Np z Superkonta.

    No to poklikałem na stronie ipko (był guzik zachęcacz) i już.
    Z Superkonta zrobiło się Za zero. Karta ta sama. Nr ten sam.

  • 8. Data: 2022-12-03 23:27:21
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 2 gru 2022 o 12:23, trybun pisze:
    > Ma ktoś pojecie jak wygląda procedura zakładania tego konta

    Chyba 2 hpln na Allegro...
    [kiedyś mówiono wisienka, teraz -- procedura?]

    > i cały efekt
    > końcowy takiej operacji, z tym że nie chodzi mi o samo założenie od
    > zera, bo o tym piszą wszyscy i wszędzie, idzie mi o możliwość migracji

    To chyba zero -- jak sama nazwa wskazuje. ;)

    > na to konto z aktualnie posiadanego innego w PKO BP? Tak żeby zachować
    > aktualny nr konta  i kartę płatniczą do niego przywiązaną.

    Kartę co jakiś czas warto odświeżać.

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.p \; https://www.eneuel.ct8.pl \|/...

  • 9. Data: 2022-12-07 13:56:56
    Od: trybun <M...@j...cb>

> [...]
    > I jeszcze można dostać wisienki.
    > Ew. jak druga możliwość kantor aliora - prawie jw., jedynie tylko jedna darmowa

    Taki konsultant jak i sam bank. Koniec końców przysłali papiery przed
    ostatecznym podpisem. Z tej strony są wporzo.  Ale sama nazwa konta to
    podobnie jak przy tym  wcześniej spore nadużycie, w żadnym wypadku i
    tego nie można nazwać "kontem za zero".

    Mam już takie konta w różnych bankach. To pozostałości po różnych
    inwestycjach,  na razie za zero, ale raczej tylko w obecnym statusie,
    czyli brak aktywnego korzystania z mojej strony.

  • 10. Data: 2022-12-07 13:57:06
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 03.12.2022 o 17:14, PiteR pisze:
    > in <news:tmf10h$6pc$1@gioia.aioe.org>

    > No to poklikałem na stronie ipko (był guzik zachęcacz) i już.
    > Z Superkonta zrobiło się Za zero. Karta ta sama. Nr ten sam.

    Tak wiem, już na nie przeszedłem.