  • 41. Data: 2003-12-29 13:50:59
    Temat: Re: mBank mnie oszukał !!!
    Od: z...@p...onet.pl

    > ... tzn ja czuje sie oszukany...

    Czy nie przyszło Wam ludziska na myśl podejrzenie, że ten Veber to fajny
    prowokator, którego celem było rozbawienie forumowiczów (udane, jak widać)???

  • 42. Data: 2003-12-29 13:51:24
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    Przeglądam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik JaKi pisze:

    > Użytkownik "Veber" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > <lol> a skad mam bank wiedziec ze obok konkurencja postawila bankomat? Chyba
    > sam nie wierzysz w to co piszesz :-D Ale dzieki Tobie i temu watkowi pysk mi
    > sie smieje :D

    ROTFL, podejrzewam, że to jakiś troll .-D
    --
    ( . '">
    ) L_

  • 43. Data: 2003-12-29 13:56:32
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Czy nie przyszło Wam ludziska na myśl podejrzenie, że ten Veber to fajny
    > prowokator, którego celem było rozbawienie forumowiczów (udane, jak
    widać)???

    Właśnie nie. Jakoś ta grupa zawsze mi się wydawała 'troll free'. :-)
    Zobaczymy czy się jeszcze odezwie. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    wojciech (at) nawara.info

  • 44. Data: 2003-12-29 13:58:38
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info> napisał w
    wiadomości news:bspbqa$bt4$1@news.onet.pl...

    > Właśnie nie. Jakoś ta grupa zawsze mi się wydawała 'troll free'. :-)
    > Zobaczymy czy się jeszcze odezwie. :-)

    Ale jak dzieki temu konczymy radosnie 2003 rok :)

    --
    JaKi

  • 45. Data: 2003-12-29 14:21:23
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > W wyniku reklamacji okazło sie za w podanej lokalizacji stoja 2
    > bankomaty, jeden widoczny przy wejsciu( z ktorego wypłacilem) i drugi
    > schowany w głebi sklepu (Euronet), musiałem pytac kierownikow sklepu
    > aby wskazano ten bankomat, bo jest prawie zupełnie niewidoczny.

    Za nieuwage po prostu sie placi ... a Polak uczy sie na wlasnych bledach
    ;)

    W kazdym hipermarkecie jest nieraz po kilka bankomatow. Trzeba miec oczy
    i patrzec na logo nad bankomatem.

  • 46. Data: 2003-12-29 14:28:23
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    Przeglądam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik Glenn pisze:

    > Nie dość, że głupek [...]

    Ale ma seksowny tyłeczek:
    http://groups.google.com/groups?selm=7503.00000bb5.3
    e694065%40newsgate.onet.pl

    ;->

    --
    mj

  • 47. Data: 2003-12-29 14:30:01
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Ale ma seksowny tyłeczek:

    http://groups.google.com/groups?selm=7503.00000bb5.3
    e694065%40newsgate.onet.
    pl

    Mega ROTFL !

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 48. Data: 2003-12-29 14:34:37
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    bspbqa$bt4$...@n...onet.pl,
    Wojciech Nawara <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>:
    > Użytkownik <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Właśnie nie. Jakoś ta grupa zawsze mi się wydawała 'troll free'. :-)
    > Zobaczymy czy się jeszcze odezwie. :-)

    Na razie przeniosl sie na Forum mBanku. Moze faktycznie troll...

    --
    Robert

  • 49. Data: 2003-12-29 14:34:45
    Od: "krab" <_...@k...pl>

    Użytkownik "Veber" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Jednym z powodow pomyłki bylo tez to ze nie znalazlem tego drugiego
    > bankomatu, i myslalem ze jest tam tylko jeden, gdzybym był ostrzezony
    > ze znajduje sie tam ich wiecej to pewnie bardziej bym szukał

    veber !
    chyba Cię rozumiem :-) ale mimo swojej (jak to A-zet napisał :-))))
    żydowsko - masońskiej :-)) niechęci zwłaszcza do pewnych wybranych banków -
    nie masz racji - przynajmniej - w tym konkretnym przypadku (że bankomat
    niewidoczny/schowany),
    Jak to mówią, za naukę trzeba płacić i ty tę lekcję właśnie pobrałeś. Powiem
    Ci jeszcze, że są bankomaty oznaczone logo 'euronet' z których mbank też
    pobiera prowizję (najczęściej są to bankomaty banku millenium, więc nauka
    jeszcze przed tobą.
    Nie zmienia to faktu, że prowizja którą zapłaciłeś jest bardzo !!!!!! wysoka
    i powiem Ci szczerze, że też bym się wnerwił :-))
    Życzę usmiechu mimo wszystko :-) i Szczęśliwego Nowego Roku :-)

  • 50. Data: 2003-12-29 14:36:10
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <u...@h...OUT.biz>

    Pewna osoba, czyli Veber
    oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

    > Nie, oszukał mnie bank nie ostrzegajac ze taka mozliwosc moze
    > wystapic.

    Skąd Euronet ma (może, powinien) wiedzieć,
    że w tym samym sklepie inny bank ustawił swój bankomat?

    --
    Pozdrawiam,
    www.henryk.biz