  • 1. Data: 2003-12-29 10:21:11
    Temat: Citionline - nie mozna robic przelewow...
    Od: "sereq" <p...@p...pl>

    Witam,

    Nie moge od mniej wiecej dwoch godzin zrealizowac zadnego przelewu przez
    CitiOnline. Glowna strona menu transakcyjnego sie otwiera bez problemu, jednak
    sekcja "przelewy i platnosci" nie dziala. Czy u was jest tak samo?
    Podejrzewam, ze przyczyna moze byc wzmozony ruch po przerwie swiatecznej...

    sq

  • 2. Data: 2004-01-01 00:26:23
    Temat: Re: Citionline - nie mozna robic przelewow...
    Od: "Beniowa" <p...@...odpowiedz.in.public>

    Użytkownik "sereq" <p...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > sekcja "przelewy i platnosci" nie dziala. Czy u was jest tak samo?
    > Podejrzewam, ze przyczyna moze byc wzmozony ruch po przerwie

    Ten typ tak ma. Praktycznie kazdego dnia poznym wieczorem przez jakis czas
    jest problem z wykonaniem przelewow. W sytuacji ekstremalnej (gdzies w
    pazdzierniku 2002 r.) zdarzyla mi sie taka noc, ze przelew w CitibankOnline
    byl niemozliwy od 21:00 do 6:00. Przerzuc sie na jakies Inteligo, tam
    przerwa trwa tyko 30 minut.

    Pozdrawiam, Grzegorz