  • 31. Data: 2003-12-29 13:04:31
    Temat: Re: mBank mnie oszukał !!!
    Od: "Michał Witkowski" <m...@N...pl>

    Użytkownik "RobertS" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:bsp7v5$u2s$1@topaz.icpnet.pl...
    > h...@4...com,

    > To i tak masz szczescie, ze nie straciles karty. Mogles np. wrzucic do
    > ubikacji. Oczywiscie z winy mBanku, bo nie napisal na stronie, ze mozna
    > ubikacje pomylic z bankomatem.

    Mega ROTFL. Dzieki za poprawienie humoru. :D:D:D lol.

    --
    Pozdrawiam, Michal Witkowski
    Usun NOSPAM z adresu

  • 32. Data: 2003-12-29 13:08:55
    Od: Piotr Hołda \(usuń z adresu co niepotrzebne\) <p...@w...pl>

    Veber z adresu: <p...@o...pl> napisał(a):

> [...]

    Powalająca kontastacja.

    > Jednym z powodow pomyłki bylo tez to ze nie znalazlem tego drugiego
    > bankomatu, i myslalem ze jest tam tylko jeden, gdzybym był ostrzezony
    > ze znajduje sie tam ich wiecej to pewnie bardziej bym szukał

    Cóż. W USA miałbyś duże szanse na wygranie procesu i "szarpnięcie" godziwego
    zadośćuczynienia za straty moralne i finansowe ;). W Polsce, na szczęście,
    raczej nie. Tutaj trzeba myśleć samodzielnie i odpowiadać za własne czyny.

    --
    *Pozdrawiam*
    *Piotr Hołda*

  • 33. Data: 2003-12-29 13:22:17
    Od: Jasiu <n...@p...pl>

    Był spokojny 2003-12-29 13:21, nic nie zapowiadało ,że *Veber* napisze:
    > ... tzn ja czuje sie oszukany.
    , nie znam sie na bankomatach i wczesniej z nich
    > nie korzystałem.
    Najlepszy czas zapoznać się z instrukcją obsługi a tam znajdziesz jakie
    nalejki na bankomatach co oznaczają :)

    > Zdaje siobie sprawe ze banki to jeden z barzdziej krwiozerczych ogniw
    > sytemu kapitalistycznego, ale odrobina przyzwoitosci chyba by nie
    > zaszkodziła

    Dobrze że ten krwiożerczy bankomat z PKO cie nie zaatakował - nie miałeś
    przecież karty z PKO ;)

    Pozdrawiam
    Jasiu

  • 34. Data: 2003-12-29 13:25:02
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    Przeglądam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik Veber pisze:

    > ... tzn ja czuje sie oszukany.
    [...]
    Jeśli na bankomatach w których wypłacałeś nie było nalepki "EURONET"
    to Twoje roszczenia przypomina żywo wygrany przez klienta proces
    "nie było nalepki na kubku z kawą, że gorąca" (klienci Lucas Bank
    mają pole do popisu).

  • 35. Data: 2003-12-29 13:25:17
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    > bsp88v$db0$...@i...gazeta.pl,
    >
    > Wyrobi się - ma jeszcze sporo czasu :))

    Już się wyrabia, ale do mnie odważa się tylko "fajtłapa" mówić :-))

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 36. Data: 2003-12-29 13:25:53
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Już się wyrabia, ale do mnie odważa się tylko "fajtłapa" mówić :-))

    To ja pozdrawiam "wyrabiającą" się latorośl - poproś Ją, żeby nazwała
    Vebera - może być ciekawie ;-)))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 37. Data: 2003-12-29 13:29:28
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    bspa4s$kbu$...@i...gazeta.pl,
    Glenn <g...@g...pl>:

    > To ja pozdrawiam "wyrabiającą" się latorośl - poproś Ją, żeby nazwała
    > Vebera - może być ciekawie ;-)))

    Glenn, nie szczuj :)

    --
    Robert

  • 38. Data: 2003-12-29 13:30:10
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Glenn, nie szczuj :)

    Nie szczuję ;-))) Dzieci jak wiadomo mają baardzo rozwiniętą wyobraźnię (nie
    to co takie ramole jak my ;-)))) - stąd chciałabym skorzystac z okazji
    ;-)))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 39. Data: 2003-12-29 13:39:28
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    bspacu$lb7$...@i...gazeta.pl,
    Glenn <g...@g...pl>:

    > Nie szczuję ;-))) Dzieci jak wiadomo mają baardzo rozwiniętą
    > wyobraźnię (nie to co takie ramole jak my ;-))))

    Ja tam na swoją wyobraźnię nie narzekam, a Tobie chyba też nic nie brakuje
    ;)

    > - stąd chciałabym skorzystac z okazji ;-)))

    Z okazji warto skorzystać - tylko czy to jest okazja?

    --
    Robert

  • 40. Data: 2003-12-29 13:42:59
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    Przeglądam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik Piotr pisze:

    > Powalająca kontastacja.
    Do sygnatury się nadaje, lub na koszulkę dla Veber. ;-)