  • 1. Data: 2003-12-29 12:21:46
    Temat: mBank mnie oszukał !!!
    Od: Veber <p...@o...pl>

    ... tzn ja czuje sie oszukany.

    Załozyłam ekonto w mBanku, chca wypłacic pieniedze spisałem adresy
    bankomatów, ze strony mBank-u, w ktorych moge to zrobic bez opłat w
    moim miescie i udałem sie do najblizszego, miał on znajdowac sie w
    pobliskim sklepie Auchan. Wypłacilem z niego pieniadze w sumie 400
    złoty, niestety została naliczona opłata w wysokosci 17,50 złoty.

    W wyniku reklamacji okazło sie za w podanej lokalizacji stoja 2
    bankomaty, jeden widoczny przy wejsciu( z ktorego wypłacilem) i drugi
    schowany w głebi sklepu (Euronet), musiałem pytac kierownikow sklepu
    aby wskazano ten bankomat, bo jest prawie zupełnie niewidoczny.

    Bankomat z ktorego wypłacilem oczywiescie nie był własciwie oznaczony,
    a raczej miał wiele roznych nalepek i znaczkow z ktorych jednym moze
    była tez nazwa Euronet, jakkolwiek było to nic nie wzbudziło moich
    podejrzen ze to nie ten bankomat.

    Druga reklamacje juz z wyjasnieniem całej sytuacji mBank tez odrzucił,
    bo wypłacilem pieniedze z bankomatu "ATM krajowy" nalezacy do jakiegos
    innego banku.

    Na koncie przez to pojawil sie debet i doliczono mi karne odsetki.

    Co sadzicie o mojej sprawie? Ja nie jestem profesjonalista, tylko
    zwykla osoba prywatna , nie znam sie na bankomatach i wczesniej z nich
    nie korzystałem. Czy to mnie usprawiedliwia, czy bank zachował
    nalezyta starannosc w informowaniu o mozliwosciach wypłaty srodkow z
    konta.
    Zdaje siobie sprawe ze banki to jeden z barzdziej krwiozerczych ogniw
    sytemu kapitalistycznego, ale odrobina przyzwoitosci chyba by nie
    zaszkodziła

    Pozdrawiam
    Veber

  • 2. Data: 2003-12-29 12:25:19
    Temat: Re: mBank mnie oszukał !!!
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    k...@4...com,
    Veber <p...@o...pl>:
    > ... tzn ja czuje sie oszukany.

    Bardzo subiektywny punkt widzenia :))

    To chyba jesli juz, to predzej oszukal Cie ten bank, ktory podstepnie
    zainstalowal Ci na drodze "podrobke" ;) Twojego bankomatu?

    --
    Robert

  • 3. Data: 2003-12-29 12:28:20
    Od: A_Zet <a...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 29 Dec 2003 13:21:46 +0100, Veber <p...@o...pl>
    napisał(a):

    >... tzn ja czuje sie oszukany.
    [...]
    >Zdaje siobie sprawe ze banki to jeden z barzdziej krwiozerczych ogniw
    >sytemu kapitalistycznego, ale odrobina przyzwoitosci chyba by nie
    >zaszkodziła

    Boze, co za bzdury. Skoro mBank daje darmowe w sieci Euronet, no to
    nalezy patrzec na to, czy jest to taka siec. A nie tlumaczyc wlasnego
    gapiostwa spiskiem wiadomych sil, zydow i masonow. Wstyd po prostu.

    --
    Adek {maile na adres z newsow przed czytaniem są wrzucane
    do kosza. Wlasciwy to adek124(małpa)w.domku.prv.pl}

  • 4. Data: 2003-12-29 12:29:01
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "Veber" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Zdaje siobie sprawe ze banki to jeden z barzdziej krwiozerczych ogniw
    > sytemu kapitalistycznego, ale odrobina przyzwoitosci chyba by nie

    A czego właściwie oczekujesz od mBanku ? Bo nie za bardzo rozumiem...
    Instrukcji w stylu 'zrób 10 kroków na wprost po wejściu, następnie 3 w
    prawo, spójrz w lewo o 16 st. i udaj się 15 metrów". Jest powiedziane
    wprost - bankomat EURONETU pod podanym adresem.

    I czyj właściwie był ten bankomat z którego skorzystałeś? U nas nie ma
    niczyich bankomatów. Każdy jest odpowiednio oznaczony. Proponuję udać się
    tam raz jeszcze i zobaczyć, jak wyglądał ów bankomat...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    wojciech (at) nawara.info

  • 5. Data: 2003-12-29 12:31:45
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Osoba zwana Veber <p...@o...pl> napisała:

    > ... tzn ja czuje sie oszukany.

    1. To są bankomaty Euronetu a nie mBanku, więc nie możesz mieć pretensji
    do banku (lista też jest tworzona przez Euronet)
    2. Że jakiś bankomat (nie należący do Euronetu) stał na Twojej drodze i
    był nieoznakowany nie jest tym bardziej winą mBanku (ani też Euronetu)

    --
    Górnik | "Więc kimże w końcu jesteś ?
    g...@g...w.pl | która wiecznie zła pragnąc
    www.gumasy.w.pl | wiecznie czyni dobro." (J.W.Goethe "Faust")

  • 6. Data: 2003-12-29 12:35:12
    Od: Veber <p...@o...pl>

    On Mon, 29 Dec 2003 13:29:01 +0100, "Wojciech Nawara"
    <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info> wrote:

> [...]
    >prawo, spójrz w lewo o 16 st. i udaj się 15 metrów". Jest powiedziane
    >wprost - bankomat EURONETU pod podanym adresem.

    Poinformowania ze pod adresem ze strony internetowej, znajduje sie
    kilka bankomatów i ze trzeba zapytac obsługe o własciwy.
    Jak wiesz sklepy Auchon sa dosc spore.

    >I czyj właściwie był ten bankomat z którego skorzystałeś? U nas nie ma
    >niczyich bankomatów. Każdy jest odpowiednio oznaczony. Proponuję udać się
    >tam raz jeszcze i zobaczyć, jak wyglądał ów bankomat...

    Prawdopodobnie nalezał do PKO BP, był zaraz przy wejsciu do sklepu

  • 7. Data: 2003-12-29 12:37:53
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    > Poinformowania ze pod adresem ze strony internetowej, znajduje sie
    > kilka bankomatów i ze trzeba zapytac obsługe o własciwy.
    > Jak wiesz sklepy Auchon sa dosc spore.

    To ja Cię mogę poinformować, że w 80% przypadków w podanej lokalizacji
    znajdziesz kilka bankomatów (szczególnie jeśli są w marketach lub centrach
    handlowych)

    > Prawdopodobnie nalezał do PKO BP, był zaraz przy wejsciu do sklepu
    Jeszcze nie widziałem nieoznakowanego bankomatu PKO BP. W dodatku, o ile
    dobrze pamiętam, na wyświetlaczu co chwila sie pojawia znaczek tego banku.

  • 8. Data: 2003-12-29 12:39:19
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik Veber <p...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:k...@4...com..
    .

    > cut

    A nie była to czasem ta słynna para bankomatów Millennium-Euronet i Euronet?

  • 9. Data: 2003-12-29 12:39:34
    Od: Veber <p...@o...pl>

    On Mon, 29 Dec 2003 13:31:45 +0100, gornik <g...@g...w.pl> wrote:

    >1. To są bankomaty Euronetu a nie mBanku, więc nie możesz mieć pretensji
    >do banku (lista też jest tworzona przez Euronet)

    Ta lista znajduje sie na stronie mBanku i nie ma tam rzadnych
    ostrzezen o mozliwosci wystepowanie wiecej niz jednego bankomatu w
    podanej lokalizacji.

    >2. Że jakiś bankomat (nie należący do Euronetu) stał na Twojej drodze i
    >był nieoznakowany nie jest tym bardziej winą mBanku (ani też Euronetu)

    Ta lista znajduje sie na stronie mBanku i nie ma tam zadnych
    ostrzezen o mozliwosci wystepowanie wiecej niz jednego bankomatu w
    podanej lokalizacji, ani o tym ze mozn je pomylic.

  • 10. Data: 2003-12-29 12:41:21
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    > Ta lista znajduje sie na stronie mBanku i nie ma tam rzadnych
    > ostrzezen o mozliwosci wystepowanie wiecej niz jednego bankomatu w
    > podanej lokalizacji.

    Wybacz szczerość, ale takich bzdur to dawno nie słyszałem / czytałem...