  • 1. Data: 2003-12-29 09:40:23
    Temat: nr. konta
    Od: "tronix" <r...@g...pl>

    Witam

    Czy ktoś może orientuje się, czy jeśli podam komuś mój numer
    konta bankowego oraz tylko imię i nazwisko to czy ktoś np. z
    terenu USA będzie mógł przesłać mi na moje konto pieniądze.?

    Czy 2 początkowe cyfry kontrolne przyjmie każdy bank z terenu USA?.

    Looker

  • 2. Data: 2003-12-29 11:41:02
    Temat: Re: nr. konta
    Od: zenek <z...@w...pl>

    Użytkownik tronix napisał:
    > Witam
    >
    > Czy ktoś może orientuje się, czy jeśli podam komuś mój numer
    > konta bankowego oraz tylko imię i nazwisko to czy ktoś np. z
    > terenu USA będzie mógł przesłać mi na moje konto pieniądze.?

    nie

    jeśli twój bank ucuestniczy w rozl. swiftowych, to musisz
    podać jeszcze co najmniej nazwę twojego banku, a najlepiej numer swiftowy

    Jeśli nie uczestniczy - wskazać bank (polski) pośredniczący

    > Czy 2 początkowe cyfry kontrolne przyjmie każdy bank z terenu USA?.

    ich to ani ziębi ani grzeje

  • 3. Data: 2003-12-29 15:27:24
    Od: "Looker" <r...@g...pl>

    W banku gdzie mam konto wypisali że mam podać
    - pelny 26-cio cyfrowy numer rachunku,
    - imie, nazwisko i adres odbiorcy,
    - nazwe i adres mBanku,
    - kod SWIFT.

    > jeśli twój bank ucuestniczy w rozl. swiftowych, to musisz
    > podać jeszcze co najmniej nazwę twojego banku, a najlepiej numer swiftowy

    Czy tylko ten sam kod SWIFT + imie,nazwisko w praktyce starczy, bo nie
    chciał bym podawać publicznie mojego całego adresu? Chyba że instnieją banki
    gdzie jest wymagane podanie całego adresu?

  • 4. Data: 2003-12-29 16:08:07
    Od: zenek <z...@w...pl>

    > Czy tylko ten sam kod SWIFT + imie,nazwisko w praktyce starczy, bo nie
    > chciał bym podawać publicznie mojego całego adresu? Chyba że instnieją banki
    > gdzie jest wymagane podanie całego adresu?

    swift, NUMER RACHUNKU, imię i nazwisko
    samo imię i nazwisko to za mało, (no chyba że masz bardzo rzadkie
    nawisko typu Jan Sraczka i jesteś pewein że w całej polsce
    nie żyje czasem taki sam egzemplarz ;)

    i jeśli twój bank nie ma swojego swiftu, spytaj ich jaki podać bank
    pośredniczący.

    i upewnij się że twój bank wogóle przyjmie tę kasę na twój rachunek
    ia jeśli już to po jakim kursie ci te dulary przeliczy

  • 5. Data: 2003-12-29 16:19:07
    Od: "Looker" <r...@g...pl>

    > swift, NUMER RACHUNKU, imię i nazwisko
    > samo imię i nazwisko to za mało, (no chyba że masz bardzo rzadkie
    > nawisko typu Jan Sraczka i jesteś pewein że w całej polsce
    > nie żyje czasem taki sam egzemplarz ;)

    no a nawet jeśli jest takie same imie i nazwisko to przecież nr. konta jest
    unikalny dla całego kraju.

> [...]
    >
    > i upewnij się że twój bank wogóle przyjmie tę kasę na twój rachunek
    > ia jeśli już to po jakim kursie ci te dulary przeliczy
    Już mam kod SWIFT mojego banku, powiedzieli że normalnie przyjmują kase z
    zagranicy i robią przewalutowanie
    odrazu na złocisze.

  • 6. Data: 2003-12-29 20:20:11
    Od: Krystek <k...@e...pl_>

    Looker napisał:
    > Już mam kod SWIFT mojego banku, powiedzieli że normalnie przyjmują kase z
    > zagranicy i robią przewalutowanie
    > odrazu na złocisze.

    A nie lepiej było tak od razu zapytać w banku?

  • 7. Data: 2003-12-30 00:24:41
    Od: "sas" <s...@p...pl>

> [...]
    >terenu USA będzie mógł przesłać mi na moje konto pieniądze.?
    >
    >Czy 2 początkowe cyfry kontrolne przyjmie każdy bank z terenu USA?.

    Jeśli chcesz aby pieniądze przyszły na Twoje konto, któe posiadasz w mBanku to
    życzę szczęścia. Przecież ten bank to jeden wielki bałagan. Osobiście nie
    wierzę, żę im się to uda al trzymam za Ciebie kciuki,aby Ci kasa nie zginęła.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 8. Data: 2003-12-30 08:23:16
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

> [...]
    > życzę szczęścia. Przecież ten bank to jeden wielki bałagan. Osobiście nie
    > wierzę, żę im się to uda al trzymam za Ciebie kciuki,aby Ci kasa nie

    Co prawda w wątku nie było nic o mbanku, ale skoro masz obsesję, to
    uprzejmie Cię informuję, że z przyjmowaniem przelewów zagranicznych nie ma
    żadnych problemów i jest to usługa bezpłatna, za to w Inteligo kasowany
    jesteś za przyjęcie przelewu 11,99 bodajże, co chyba jest lekką przesadą.
    Bezstronności życzę, bo nie sądzę, żebyś miał jakiekolwiek (a więc i
    negatywne) doświadczenie w tym względzie (przyjmowania przelewów przez
    mbank).

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 9. Data: 2003-12-30 13:03:47
    Od: "Looker" <r...@g...pl>

    Użytkownik "sas" <s...@p...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > życzę szczęścia. Przecież ten bank to jeden wielki bałagan. Osobiście nie
    > wierzę, żę im się to uda al trzymam za Ciebie kciuki,aby Ci kasa nie

    Nie wiem na jakiej podstawie twierdzisz że mBank to jeden wielki bałagan, ja
    posiadam tam konto od 4 lat i
    ani razu nie widziałem tego twoje "bałaganu". Jestem zadowolony z tego że
    mam tam konto.

  • 10. Data: 2003-12-30 13:22:55
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Nie wiem na jakiej podstawie twierdzisz że mBank to jeden wielki bałagan,

    Kolega "sas" zawsze wyskakuje z mbankiem - nawet jak nie o tym jest wątek
    ;-)))

    >ja
    > posiadam tam konto od 4 lat

    Nie masz tam konta od 4 lat.

    > ani razu nie widziałem tego twoje "bałaganu". Jestem zadowolony z tego że
    > mam tam konto.

    Do pierwszej wpadki ;-))))

    --
    Pozdrowienia,