  • 11. Data: 2005-04-17 07:16:17
    Temat: Re: mBank + lokacyjne raiffeisen = duet doskonały?
    Od: "Andrzej Zacharewicz" <n...@n...pl>

    "Franz" <f...@T...fiut.org> wrote in message
    news:d3sv33$pbe$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > 8 kart i 6 rachunkow (dobrze ja to policzylem ;)? to jest
    > kurna taka wygoda ze ja nie moge... a jakie to wygodne bedzie
    > jak ci ktos ta kolekcje buchnie kiedys spod tylka :)))

    Źle bo mam 3 emax'y (w tym 2 bez kart) i 3 emax+ .
    prowadze tez DG i mam mBiznes (z kartą VBE) i 3 mBiznesMaxy. ale to juz OT

  • 12. Data: 2005-04-17 07:19:44
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik Andrzej Zacharewicz napisał:

    > Źle bo mam 3 emax'y (w tym 2 bez kart) i 3 emax+ .
    > prowadze tez DG i mam mBiznes (z kartą VBE) i 3 mBiznesMaxy. ale to juz OT

    Podaj jeszcze sumaryczne saldo wszystkich rachunkow...

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 13. Data: 2005-04-17 07:26:00
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 16 Apr 2005 23:43:43 +0000 (UTC),
    osoba podpisana: Tomasz Opalski <o...@W...gazeta.pl>
    napisała:

    > Procenty to mają takie sobie...
    > A jak u nich wygląda obsługa przelewów przez net. Jest jakis sensowny
    Tak sobie. NIe mozna (przez net) przelewu, ani zlećić przyszlego.
    I dlatego ja sobie odpuściłem.

    KJ

    People who make no mistakes do not usually make anything.

  • 14. Data: 2005-04-17 09:04:00
    Od: sandokan <l...@w...pl>

    Mithos napisał(a):

    > - Inteligo - bankomaty PKO BP (ktorych wszedzie pelno), Allegro
    > (wszystko powyzsze for free)

    te bankomaty to chyba nie sa takie za free ????

    --
    z rozmów naszych wyłania się idea jakiej jeszcze nie było ;-))

  • 15. Data: 2005-04-17 09:18:25
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 17 Apr 2005 11:04:00 +0200,
    osoba podpisana: sandokan <l...@w...pl>
    napisała:

    > te bankomaty to chyba nie sa takie za free ????
    Dal prywatnego jedynym kosztem jest opłata za kartę (0.99/mies +
    1.59/2lata)

    KJ

    Q: How do you shoot a pink elephant?
    A: Twist its trunk until it turns blue, then shoot it with
    a blue-elephant gun.

  • 16. Data: 2005-04-17 10:25:40
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik Kamil Jonca napisał:

    > Dal prywatnego jedynym kosztem jest opłata za kartę (0.99/mies +
    > 1.59/2lata)

    A jak sie cos ma juz na tym rachunku to te mizerne procenty zrownowaza
    koszt karty.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 17. Data: 2005-04-17 11:11:50
    Od: sandokan <l...@w...pl>

    Kamil Jonca napisał(a):

    > Dal prywatnego jedynym kosztem jest opłata za kartę (0.99/mies +
    > 1.59/2lata)

    i wlasnie to dokladnie mialem na mysli

    --
    z rozmów naszych wyłania się idea jakiej jeszcze nie było ;-))

  • 18. Data: 2005-04-17 11:16:06
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 17 Apr 2005 13:11:50 +0200,
    napisała:

    > i wlasnie to dokladnie mialem na mysli
    No juz nie przesadzajmy. To i tak jest najtańszy sposób użycia
    bankomatów PKO BP.
    KJ

    DOS: n., A small annoying boot virus that causes random spontaneous system
    crashes, usually just before saving a massive project. Easily cured by
    UNIX. See also MS-DOS, IBM-DOS, DR-DOS.
    -- David Vicker's .plan

  • 19. Data: 2005-04-17 12:39:54
    Od: "$$Szalony_Kapeluszknik$$" <szalony_kapelusznik@_nie_lubie_spamu_wp.pl>

    > ja mam,
    > mBank - (ekonto+emax+izzy) - karty VE (ekonto+emax+izzy) do bankomatów +
    > Visa Gold ekonto do płacenia.
    > Citibank - (citione+rachunki walutowe euro/gbp/usd) - karta maestro - do
    > przyjmowania wpłat konto
    > Pekao - (Eurokonto VIP+visa classic usd/pln) - karta maestro do bankomatów
    > +
    > karty charge (Visa Concerto+Eurokarta+Pekao/Shell) do płacenia
    > multibank- (rachunki walutowe usd/euro)

    city + pekao jak dla mnie duet nieakceptowalny od lat...

    Ostatnio bylem w Biurze Maklerskim PeKaO SA.
    Zmuszony bylem, bo obslugiwali wezwanie na Zelmera.
    Sobie przypomnialem ten 'wyjatkowy standard obslugi', te wszechstronna
    kompetencje...
    Oj az mi sie wlos zjerzyl :)

    MAd Hat
    ter

  • 20. Data: 2005-04-17 13:31:47
    Temat: Re: mBank + lokacyjne raiffeisen = duet doskonały?;-P
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Witam
    >
    > ... z mojej oceny wynika, że idealne połązcenie to:
    > mBank - bankomaty + allegro
    > Lokacyjne raiffeisen - oszczędzanie...

    Chyba kpisz, lokacyjne dopiero dobrze powyżej 10kzł
    daje lepsze odsetki od zwykłego eMaxa,
    ze przez grzeczność o nieosiągalnym poziomie eMax+ mie wspomnę ;-)