  • 1. Data: 2005-04-16 19:44:44
    Temat: mBank + lokacyjne raiffeisen = duet doskonały?
    Od: Marcin Żyła <m...@m...com>

    Witam

    Trzeba jakoś zapełnić pustkę po VW ;-) i z mojej oceny wynika, że
    idealne połązcenie to:
    mBank - bankomaty + allegro
    Lokacyjne raiffeisen - oszczędzanie, przelewy itd...

    Jest lepszy duet?

  • 2. Data: 2005-04-16 20:44:40
    Temat: Re: mBank + lokacyjne raiffeisen = duet doskonały?
    Od: "Andrzej Zacharewicz" <n...@n...pl>

    "Marcin Żyła" <m...@m...com> wrote in message
> [...]
    > idealne połązcenie to:
    > mBank - bankomaty + allegro
    > Lokacyjne raiffeisen - oszczędzanie, przelewy itd...

    ja mam,
    mBank - (ekonto+emax+izzy) - karty VE (ekonto+emax+izzy) do bankomatów +
    Visa Gold ekonto do płacenia.
    Citibank - (citione+rachunki walutowe euro/gbp/usd) - karta maestro - do
    przyjmowania wpłat konto
    Pekao - (Eurokonto VIP+visa classic usd/pln) - karta maestro do bankomatów +
    karty charge (Visa Concerto+Eurokarta+Pekao/Shell) do płacenia
    multibank- (rachunki walutowe usd/euro)

    Pozdr

  • 3. Data: 2005-04-16 23:15:10
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Andrzej Zacharewicz napisał:

> [...]
    > bankomatów + karty charge (Visa Concerto+Eurokarta+Pekao/Shell) do
    > płacenia multibank- (rachunki walutowe usd/euro)

    No fajne to, nie tylko duet ale cała symfonia ;-) Ale na pewno nie jest
    to rozwiązanie tanie. Tu opłata, tam opłata i trochę się tego nazbiera.

    K.

  • 4. Data: 2005-04-16 23:24:48
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Marcin Żyła <m...@m...com> wrote:
    > Lokacyjne raiffeisen - oszczędzanie, przelewy itd...

    Oszczedzanie? Policzyles, czy istotnie ci sie oplaca? Bo cos mi sie
    wydaje, ze nie...

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 5. Data: 2005-04-16 23:43:43
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@W...gazeta.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> napisał(a):

    > Oszczedzanie? Policzyles, czy istotnie ci sie oplaca? Bo cos mi sie
    > wydaje, ze nie...

    Procenty to mają takie sobie...
    A jak u nich wygląda obsługa przelewów przez net. Jest jakis sensowny
    interface? W opłatach i prowizjach do lokacyjnego ani słowa o przelewach.
    Zerknąłem do umowy i jest jakiś enigmatyczny zapis, że dyspozycja może być
    złożona jedynie poprzez jednorazowe polecenie przelewu.
    To coś jak na eMax, że przelew może byc tylko na jedno konto?

    Miłego dnia
    Tomek

    Ps. Do teraz rozważałem Lukasa i Multi.

  • 6. Data: 2005-04-17 01:26:22
    Od: "Andrzej Zacharewicz" <n...@n...pl>

    "Krystek" <k...@p...space.mailbox> wrote in message
    o.chomik...

    > No fajne to, nie tylko duet ale cała symfonia ;-) Ale na pewno nie jest
    > to rozwiązanie tanie. Tu opłata, tam opłata i trochę się tego nazbiera.

    Niestety tanie to to nie jest. Ale bardzo wygodne.

    - wszystkie przelewy przyjmuje do citibanku, a dalej sam przelewam. (citigsm
    potwierdza mi wplyw i wyplyw pieniedzy, a potwierdzenie za darmo przychodza
    pocztą do domu)
    - wypłatny z bankomatu robie z kart VE mbanku (Euronet+BZ WBK), Maestro
    Citibanku (Citibank w pl i za granicą+ Euronet), Maestro lub Visa Classic
    Pekao (Maestro w Pekao+Euronet, a Visa Classic tylko w Pekao)
    - w sklepach płace w wiekszości przypadków kartą Pekao/Shell, rachunki
    eurokartą, a w czasie wszelkich wyjazdów używam Visy Concerto (3 oddzielne
    wyciągi i nic mi się nie miesza)
    - w przypadku gdy chce zapłacić kartą debetową to mam do tego Vise Gold z
    mbanku i VC PLN z Pekao), płatności w USD zazwyczaj reguluje VC USD z Pekao.

    Niestety troche to kosztuje. Ale jesli ktoś ma ochote wykorzystać mój
    "przepis" to polecam.

    Pozdrawiam
    Andrzej

  • 7. Data: 2005-04-17 02:42:38
    Od: f...@T...fiut.org (Franz)

    Andrzej Zacharewicz wrote:

    > Niestety troche to kosztuje. Ale jesli ktoś ma ochote wykorzysta&#263; mój
    > "przepis" to polecam.

    Pomysl na co, ze sie tak glupio spytam?? Na buractwo?
    Gosc kombinuje jak sobie zaoszczedzic na paru przelewach, a ty
    mu wyjezdzasz ze swomi maestrami... "do walut mam takie, a tu place
    Concerto, a tu sratatamto"

    Juz sie kolega pochwalil to niech sie teraz popuka.

    I cytaty lepiej tnij.

    Franz

  • 8. Data: 2005-04-17 05:11:03
    Od: "Andrzej Zacharewicz" <n...@n...pl>

    "Franz" <f...@T...fiut.org> wrote in message

> [...]
    > Gosc kombinuje jak sobie zaoszczedzic na paru przelewach, a ty
    > mu wyjezdzasz ze swomi maestrami... "do walut mam takie, a tu place

    przepis na wygode.

    > Juz sie kolega pochwalil to niech sie teraz popuka.

    chyba mam prawo opisac metode jaka stosuje. jesli Ci sie to nie podoba to
    nie musisz czytac moich postow.

  • 9. Data: 2005-04-17 06:18:11
    Od: f...@T...fiut.org (Franz)

    Andrzej Zacharewicz wrote:

    > przepis na wygode.

    8 kart i 6 rachunkow (dobrze ja to policzylem ;)? to jest
    kurna taka wygoda ze ja nie moge... a jakie to wygodne bedzie
    jak ci ktos ta kolekcje buchnie kiedys spod tylka :)))

    > chyba mam prawo opisac metode jaka stosuje. jesli Ci sie to nie podoba to
    > nie musisz czytac moich postow.

    Ba... pewnie... nawet ksiazke mozesz napisac.
    Pamietnik filatelisty ktoremu sie karty ze znaczkami pomylily :)

    --
    Franz

  • 10. Data: 2005-04-17 07:10:06
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik Marcin Żyła napisał:

    > Trzeba jakoś zapełnić pustkę po VW ;-) i z mojej oceny wynika, że
    > idealne połązcenie to:
    > mBank - bankomaty + allegro
    > Lokacyjne raiffeisen - oszczędzanie, przelewy itd...

    Ja uzywam aktualnie :
    - mBank - eMax+, eMax, Allegro
    - Inteligo - bankomaty PKO BP (ktorych wszedzie pelno), Allegro
    (wszystko powyzsze for free)

    - kiedys Citi - przelewy, KK, konto walutowe i inne, aktualnie planuje
    sie wprowadzic do Multi ale cos nie mam kiedy sie tam wybrac (bylem
    kilka miesiecy temu i ponownie nie moge jakos dotrzec ;)

    Zestawienie mBank, Inteligo, Citi sprawdzalo sie bardzo dobrze, tyle ze
    ja sie z Citi pogniewalem. Z dobrych opini jakie slysze na temat Multi
    wnioskuje ze mBank, Inteligo, Multi na dluzsza mete tez sie sprawdza.

    --
    pozdrawiam
    Mithos