  • Data: 2003-10-22 20:57:53
    Temat: Re: mBank - kuriozum z oddzwanianiem
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:piqdpv0tai8ibngdd1kchmpds2fmr54utp@4ax.com...

    > Nie wiem jak, dlatego szukam wciąż sposobu na Ciebie. Ty masz lepiej,
    > bo reakcję masz wyćwiczoną, zawsze gdy tylko spoglądasz w lustro.

    No powiedz mi osiołku jeden w którym miejscu 'osobnik pokroju Nawary'
    opierniczał go za brak telefonu.

    Wskaż mi miejsce choćby jedno, gdzie powiedziałem szyderczo bądź złośliwie
    na temat braku komórki.

    napisałeś:

    "Jest oczywistym, że mBank tutaj się nie wykazał, a ,,geniusze'' z tej
    grupy opierniczający Cię za brak telefonu, to osobniki pokroju pana
    Popławskiego lub też Nawary"

    Witku - czy czujesz się w jakikolwiek sposób wyśmiany bądź 'opierniczony'
    przeze mnie z powodu braku komórki ?

    Sorki dla tych, których konflikt nie jest istotny, ale nie dam sobie wmawiać
    słów, których nigdy nie wypowiedziałem.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara