eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank - kuriozum z oddzwanianiem › Re: mBank - kuriozum z oddzwanianiem
  • Data: 2003-10-27 09:51:24
    Temat: Re: mBank - kuriozum z oddzwanianiem
    Od: "Joe" <J...@w...plx> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    >> Oto postanowilem zalozyc sobie konto w mBanku i doszedlem do sytuacji
    >> niemal patowej... otoz wypelnilem pieknie formularz internetowy i
    >> cierpliwie czekalem na oddzwonienie operatora. Po tygodniu (!) wreszcie
    >> zadzwonilem do mLinii - gdzie dowiedzialem sie, ze numer, ktory
    >>podalem (a

    > Wszyscy na grupie bija pianę co powinien robić mBank a czego nie
    > powinien. Może zamaist wylewać żale na grupę lepiej skontaktować się z
    > mBankiem, żeby wyjaśnić całą sytuację i konto założyć. Opisać problem i
    > wysłać mBankowi. Jeśli rzeczywiście procedury mają "do bani" to może w
    > końcu zdecydują się je poprawić, zmienić, ulepszyć.

    Miałem też ten sam problem. Czekałem w domu na telefon ale nie byłem w
    stanie czekać cały dzień. Przecież to bank internetowy nie telefonowy.
    Dzwoniłem raz, dwa razy i nawet trzy razy do banku. W końcu prosiłem o
    rozmowę z przełożonym. Tłumaczyłem, że po prostu nie będę czekać dłużej.
    On wytłumaczył, że "komputer" musi dzwonić do mnie i że, nie on może
    zadzwonić do mnie aby to załatwić -- muszę czekać. Tłumaczyłem, że istnieją
    inne banki i że, jak nie dostanę telefonu w ciągu 2 godzin, zrezygnuję.
    Jakimś dzwinym trafem dostałem telefon 15 minut później i to nie komputer
    ale żywa osoba. Jednak mogą coś robić.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1