  • Data: 2003-10-26 15:08:46
    Temat: Re: mBank - kuriozum z oddzwanianiem
    Od: Bartol Partol <b...@p...co> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Krystek napisał:

    > No to tak jak napisałem: mBank powinien zmienić lekko swoje procedury,

    heh, zmienia owszem, ale w V kwartale. :-P

    > bądź też osoba, której naprawdę zależy na założeniu w tym banku
    > internetowym konta powinna zadzwonić i objaśnić problem. Ja bym zrobił
    > tak: zadzwoił do nich powiedział, że jest taka sytuacja - problem
    > z założeniem konta bo rzadko jestem przy telefonie, i poprosił żeby
    > oddzwonili od razu po moim telefonie - w przeciągu jakiegoś tam krótkiego
    > czasu. Gdyby nie oddzwonili to wtedy bym pisał do szefostwa. I tyle.

    Zdaje sie, ze z dodzwonieniem sie na mLinie tez byly problemy. Pozatym
    wszystko wskazuje na to, ze nie ma mozliwosci umowienia sie na telefon
    zwrotny w konkretnym terminie - system tekiej opcji nie przewiduje. Wiec
    kupa.

    Z pisaniem do szefostwa czesto jest jak z pisaniem na Berdyczow. Podobno
    mBankowcy czytaja grupe, wiec gdyby chcieli to juz by ten problem
    rozwiazali (podobne problemy z oddzwanianiem opisywalo tu wiele osob).
    Moze zakladanie konta w mBanku to rodzaj nowej loterii? Uda sie, albo
    nie? Tylko jest nagroda watpliwej jakosci. :-P

    Bartol