  • Data: 2003-10-22 12:27:00
    Temat: Re: mBank - kuriozum z oddzwanianiem
    Od: "Glenn" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > IMHO Andriej byl zlosliwy od samego poczatku, a Witek wykazal sie
    > niezwykla cierpliwoscia (w stosunku zarowno do Andrieja, jak i mBanku).

    Też tak sądzę. Uważam tez za śmieszne komentarze na temat tego, że Witold
    nie chce mieć komórki. Sama "broniłam" się przed komórką, tak długo jak
    tylko mogłam i nie uważam, że jest to cos dziwnego. Z drugiej strony udało
    mi sie załozyć konto w mbanku nie mając jeszcze komórki ;-))

    > Pracujesz razem z Andriejem w mBanku? :-P

    Jaaaasne - na mlinii pracuję ;-))) I nie chciałam załozyć Witoldowi konta
    ;-)))) A Ty jak rozumiem rozsyłasz te wszystkie SMS-y w Inteligo i (o
    zgrozo!) kasujesz naiwnych za to 4,99 PLN miesięcznie ;-))))

    > MSPANC

    Nawzajem
    > Bartol
    Glenn