  • 1. Data: 2003-11-08 18:04:41
    Temat: mBank i zlecenia stałe- absurd
    Od: "sekhmet7" <s...@W...onet.pl>

    Zastanawiam się, cy ktoś z Was miał podobną przygodę ze zelceniami stałymi w
    tym banku. Założyłam sobie trzy zlecenia stałe, każde z nich miało datę
    końcową na 2003rok. To, którego data końcowa przypadała na wrzesień 03r,
    zrealizowało się też w październiku. Wchodzę na konto i widzę, że bank
    beneficjenta oddał kasę, ale pomniejszył ją o prowizję za przelew wg
    ichniejszej taryfy opłat i prowizji (co jest zrozumiałe). Stwierdziłam, ze
    może rzeczywiście wina leży po mojej stronie- źle wprowadziłam datę końcową (w
    szczegółach była to data wrześniowa, ale 2004r !). Sprawdziłam jednak
    wszystkie zlecenia i okazało się, że wszystkie mają ustawioną datę końcową na
    2004rok.
    Opanowałam jednak nerwy i zadzwoniłam na mLinię, gdzie przesympatyczna pani
    Agnieszka spisała (podobno) moje oświadczenie i zapeniła, że do 14 dni
    powinnam otrzymać wyjaśnienie. Na wyjaśnienie czekam już ponad 3 tygodnie,
    ciekawe czy ktoś z nich raczy do mnie zadzwonić.
    Pal licho 5 zł za przelew, ale jeśli składam zlecenie stałe, chciałabym mieć
    pewność, że kasa sobie nie wypłynie z powodu błędu systemu \, jakim posługuje
    się ten bank.
    Czy ktoś miał podobne przeżycia?? Pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-11-08 18:31:02
    Temat: Re: mBank i zlecenia stałe- absurd
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    sekhmet7 napisał(a):

> [...]
    > się ten bank.
    > Czy ktoś miał podobne przeżycia?? Pozdrawiam

    Miałem też taki dziwny problem, ale nie taką skalę ;)

    Otóż posiadam konto w MBanku od ponad dwóch lat. Do października 2003 roku
    spłacałem kredyt w GE Capital Banku. Miałem utworzone zlecenie stałe.
    Ostatnia rata przypadała na 20.10.2003 roku. Jak do tej pory wszystkie
    przelewy były realizowane zgodnie z ustawieniami. Jakie było moje
    zdziwienie, gdy okazało się, że zlecenie październikowe nie zostało
    zrealizowane. Środki na rachunku są cały czas, sprawdzałem zresztą w
    okolicach 18.10 i w dziale "zlecenia stałe" widniało to zlecenie z data
    realizacji na 20.10 . Nie wiem jakim cudem Bank po prostu zaniechał
    wykonania tej operacji. Dobrze, ze zorientowałem się w porę i przelałem
    kwotę ręcznie, ale nie ukrywam, że zawiodłem się na tych stałych
    zleceniach. Całe szczęście, ze często monitoruję stan mojego konta, więc ta
    wpadka Banku nie uszła mojej uwadze, ale co by się stało gdybym tak
    sprawdził sobie konto na przykład 2.11 ?

    *ICQ-79050392*
    *GG-1447098*

  • 3. Data: 2003-11-08 22:37:53
    Od: Włodek <w...@u...kki.net.pl>

> [...]
    ta
    > wpadka Banku nie uszła mojej uwadze, ale co by się stało gdybym tak
    > sprawdził sobie konto na przykład 2.11 ?

    I co na to mBank?

  • 4. Data: 2003-11-08 22:51:32
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Włodek napisał(a):

    > I co na to mBank?

    A Mbank na to "niemożliwe" :)

    *ICQ-79050392*
    *GG-1447098*

  • 5. Data: 2003-11-09 09:43:16
    Od: m@rkop <m...@p...spam.pl>

    On Sat, 8 Nov 2003 23:51:32 +0100, Markus Sprungk wrote:

    > A Mbank na to "niemożliwe" :)

    Markus na pbb???

    --
    Pozdrawiam :)
    m@rkop

  • 6. Data: 2003-11-09 15:20:51
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    m@rkop <m...@p...spam.pl> napisał(a):

    > Markus na pbb???

    A co? Każdy ma swój limit grup, na których może bywać? ;)

    FUT poster by nie zaśmiecać grupy prywatną korespondencją

    *ICQ-79050392*
    *GG-1447098*

  • 7. Data: 2003-11-12 19:22:03
    Od: "SEKHMET7" <s...@W...onet.pl>

    > A co? Każdy ma swój limit grup, na których może bywać? ;)
    >
    > FUT poster by nie zaśmiecać grupy prywatną korespondencją

    Ale do rzeczy Panowie- czyżby mBank bał się przyznać, że ma dziurę w
    systemie?? Zastanawiam się, czy robić aferę dla samych 5 zł z odsetkami :D

  • 8. Data: 2003-11-12 19:47:41
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    SEKHMET7 napisał(a):

    > Ale do rzeczy Panowie- czyżby mBank bał się przyznać, że ma dziurę w
    > systemie?? Zastanawiam się, czy robić aferę dla samych 5 zł z odsetkami :D

    Tu nie chodzi o kwotę a o fakt. Dziś jest to 5 złotych a jutro to może być
    500 złotych. Ja bym robił aferę :)

    P.S. Tylko spokojnie, pliz. Nie wysyłaj im w paczce bomby ;)

    *ICQ-79050392*
    *GG-1447098*

  • 9. Data: 2003-11-13 15:44:15
    Od: "sekhmet7" <s...@W...onet.pl>

    > Tu nie chodzi o kwotę a o fakt. Dziś jest to 5 złotych a jutro to może być
    > 500 złotych. Ja bym robił aferę :)
    >
    > P.S. Tylko spokojnie, pliz. Nie wysyłaj im w paczce bomby ;)

    A może tak któryś z pracowników w/w banku wypowie się na ten temat?? Bo na
    obiecany telefon z wyjaśnieniem chyba się nie doczekam :P Daję obciąć włosy
    mojej lalce Barbie, że przynajmniej kilku czyta to forum :D hie hie

  • 10. Data: 2003-11-18 12:37:20
    Od: "sekhmet7" <s...@W...onet.pl>

    > A może tak któryś z pracowników w/w banku wypowie się na ten temat?? Bo na
    > obiecany telefon z wyjaśnieniem chyba się nie doczekam :P Daję obciąć włosy
    > mojej lalce Barbie, że przynajmniej kilku czyta to forum :D hie hie

    Wiecie co, ręce mi opadły. Szanowny mBank raczył mi wysłać odpowiedź !!!
    Wysłali dokładnie 14 listopada. Więc drżącymi łapkami otwieram, żeby się
    przekonać, że to ich błąd (bo żadnego z trzech zleceń nie ustalałam na 2004r-
    jako dat końcowych), a Ci inteligentni ludzie nie dość, że napisali, że błąd
    leży po mojej stronie to jeszcze nie o tym zleceniu, które zgłaszałam. Czy to
    jest taki problem wejść w historię rachunku i przśledzić, które zrealizowało
    się raz za dużo?? Po prostu paranoja, ja nie mam już siły na ludzką głupotę.