  • 1. Data: 2003-11-08 17:44:13
    Temat: szukam kredytu hipotycznego
    Od: kredytobiorca <a...@a...net.wytnij.to>

    Może ktoś ostatnio przechodził przez to - 200tys, na 25lat, 20% udział
    własny

    - millenium - w chf na 2.9%, pierwszy rok 2.49%, rata - 965zł + ok 100
    ubezpieczenia, polisy itp. Moje nadwyżki finansowe, które mam nadzieje
    za parę lat będę miał, mogę bez problemów wpłacać (moja mama w pko bp
    raz właciła jakaś większą kwotę w kredycie konsumenkich i harmonogram
    spłat legł w gruzach)

    - polecane tu pko bp i kb - mają wiekszę oprocentowanie, w pln to ok
    1500zł (AFAIR > 6.5%) - różnica dość spora

    - koledzy polecają multi i ich plany finansowe (zamierzam mieć trochę
    oszczedności na wypadek utraty pracy itp)

    - osobiście lubię mbank, ale na razie przebijam się przez ich materiały
    reklamowe

    Pozdrawiam
    Arek