  • 11. Data: 2003-11-20 10:49:19
    Temat: Re: mBank i zlecenia stałe- absurd
    Od: Robert Luberda <r...@n...pingu.ii.uj.edu.pl>

    sekhmet7 wrote:
    > Wiecie co, ręce mi opadły. Szanowny mBank raczył mi wysłać odpowiedź !!!
    > Wysłali dokładnie 14 listopada. Więc drżącymi łapkami otwieram, żeby się
    > przekonać, że to ich błąd (bo żadnego z trzech zleceń nie ustalałam na 2004r-
    > jako dat końcowych), a Ci inteligentni ludzie nie dość, że napisali, że błąd
    > leży po mojej stronie to jeszcze nie o tym zleceniu, które zgłaszałam. Czy to

    Być może jednak mbank ma jakiś błąd u siebie: mam zlecenie stałe,
    którego data następnego przelewu wypada po dacie końcowej:

    Data następnego przelewu 05-12-2003
    Data końcowa 02-12-2003

    Ciekawe, czy 5 grudnia mbank wykona przelew czy też nie wykona...

    Pozdrawiam

    robert

  • 12. Data: 2003-11-20 11:22:25
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Popatrzmy co też wymyślił osobnik zwany Robert Luberda
    <r...@n...pingu.ii.uj.edu.pl>:

> [...]
    > Data następnego przelewu 05-12-2003
    > Data końcowa 02-12-2003
    > Ciekawe, czy 5 grudnia mbank wykona przelew czy też nie wykona...

    Zawsze tak jest - dopiero 2 grudnia zostanie usunięte to zlecenie (bo taką
    datę końcową podałeś)

    --
    Górnik | "Więc kimże w końcu jesteś ?
    g...@g...w.pl | która wiecznie zła pragnąc
    www.gumasy.w.pl | wiecznie czyni dobro." (J.W.Goethe "Faust")

  • 13. Data: 2003-11-20 11:53:55
    Od: Wiedźma Ple-Ple <m...@p...onet.pl>

    Robert Luberda <r...@n...pingu.ii.uj.edu.pl> wrote:

> [...]
    > Data następnego przelewu 05-12-2003
    > Data końcowa 02-12-2003
    > Ciekawe, czy 5 grudnia mbank wykona przelew czy też nie wykona...

    Będziesz ryzykował, czy zlikwidujesz wpis z listy zleceń stałych?

    --
    And now I enter again
    Even stronger, yet amazed by what I see

  • 14. Data: 2003-11-22 11:45:56
    Od: "sekhmet7" <s...@p...onet.pl>

    > Będziesz ryzykował, czy zlikwidujesz wpis z listy zleceń stałych?

    Wydaje mi się, że data końcowa podana przez użytkownika jest datą wiążącą,
    czyli zlecenie powinno zostać usunięte z systemu. Jeśli nie powinno, to
    chociaż przestanie się wykonywać. A tak to właśnie klienci mbanku nabijani są
    w butelkę- nie masz pewności, czy Twoja kasa wypłaynie, jeśli nie
    sprawdzisz....

  • 15. Data: 2003-11-22 13:44:27
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik sekhmet7 napisał:

> [...]
    > chociaż przestanie się wykonywać. A tak to właśnie klienci mbanku nabijani są
    > w butelkę- nie masz pewności, czy Twoja kasa wypłaynie, jeśli nie

    IMHO dobrze Ci sie wydaje. Nawet bardzo dobrze. A jesli mBank jednak
    kase posle, to trzeba zlozyc reklamacje i niech zwracaja kase. I to
    szybko. I jeszcze postraszyc sadem, bo w koncu ukradli pieniadze.

    Nie czytalem tego watku, bo problemy z mBankiem nudza mnie nieslychanie,
    wiec mam nadzieje, ze nie napisalem czegos bez sensu. :-P

    Bartol

  • 16. Data: 2003-11-24 22:15:28
    Od: Krystek <k...@s...pl_>

    Bartol Partol napisał:
    > Nie czytalem tego watku, bo problemy z mBankiem nudza mnie nieslychanie,
    > wiec mam nadzieje, ze nie napisalem czegos bez sensu. :-P

    Napisałeś ;-) Jak Cię nie interesuje to po co czytasz? ;-)

    K.