  • 1. Data: 2003-11-08 22:27:59
    Temat: usd - karta platnicza
    Od: "conkon" <conkon(cut_it)@o2.pl>

    Poszukuje banku, w ktorym moge zalozyc konto dolarowe i w ten sposob
    robic zakupy przez Internet. Wiem ze BZWBK oferuje takie karty, ale jedynie
    w Euro. Wlasciwie potrzebuje takiej karty jedynie do jednej transakcji,
    takze jakies tansze rozwiazanie bylo by najlepsze. Prosze o porade.

  • 2. Data: 2003-11-08 22:32:05
    Temat: Re: usd - karta platnicza
    Od: "poilkj" <p...@g...pl>

    "conkon" <conkon(cut_it)@o2.pl> wrote in message
> [...]
    > w Euro. Wlasciwie potrzebuje takiej karty jedynie do jednej transakcji,
    > takze jakies tansze rozwiazanie bylo by najlepsze. Prosze o porade.

    pekao s.a.
    visa classic debetowa dolarowa.
    tylko po co?
    to jest kombinowanie jak koń pod górę.
    Zapłać jakąkowiek kartą jaką masz. np. eKarta mBanku. Taniej się nie da.

  • 3. Data: 2003-11-08 22:38:02
    Od: "conkon" <conkon(cut_it)@o2.pl>

> [...]
    > to jest kombinowanie jak koń pod górę.
    > Zapłać jakąkowiek kartą jaką masz. np. eKarta mBanku. Taniej się nie da.

    Mam Vise Electron z WBK, no ale tak chyba sie nie da.

  • 4. Data: 2003-11-09 09:15:30
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Michał Witkowski <m...@N...pl> wrote:
    > Potrzebujesz dowolnej wypuklej. BZWBK wydaje debetowa Vise Classic,
    > przliczana przez USD. Kosztuje 40 pln. Jak masz tam konto to powinni
    > Ci ja dac bez problemu.

    Taniej bedzie zalozyc konto w Inteligo ;) (o ile tam karta pojdzie)

  • 5. Data: 2003-11-09 09:19:25
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik "conkon"
    > Wlasciwie potrzebuje takiej karty jedynie do jednej transakcji,
    > takze jakies tansze rozwiazanie bylo by najlepsze. Prosze o porade.

    Najprościej to znaleźć znajomego z dowolną kartą wypukłą, Visą Elektron
    Inteligo albo eKartą z mBanku.
    Nawet jeżeli karta będzie rozliczana w euro, to różnica w cenie w złotych
    powinna wynieść 2-3%. Nie wiem co chcesz kupić, ale dla jednej transakcji
    nie warto wyrabiać sobie karty.

    Bogdan B.

  • 6. Data: 2003-11-09 13:10:37
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    On 11/8/2003 11:32 PM, Użytkownik poilkj napisał:
    > pekao s.a.

    BPH-PBK
    visa classic debetowa walutowa.

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105

  • 7. Data: 2003-11-09 23:08:30
    Od: "Michał Witkowski" <m...@N...pl>

    Użytkownik "conkon" <conkon(cut_it)@o2.pl> napisał w wiadomości

> [...]

    Potrzebujesz dowolnej wypuklej. BZWBK wydaje debetowa Vise Classic,
    przliczana przez USD. Kosztuje 40 pln. Jak masz tam konto to powinni Ci ja
    Pozdrawiam, Michal Witkowski
    Usun NOSPAM z adresu
    m...@N...pl
    gg: 3757222