  • 1. Data: 2003-11-08 15:03:59
    Temat: Kredytowa VE w Multi :(
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Witajcie,
    mam uzasadnione podejrzenia, ze Multi zamienilo moja VC w VE :(. Tak sie
    sklada, ze dosc czesto robie zakupy Carrefour'ze. Zauwazylem, ze od jakiegos
    czasu niepokojaco wzrosla ilosc transakcji autoryzowanych. Przez ostatnie
    kilka tygodni kazda transakcja byla autoryzowana, dzis zaplacilem karta Citi
    i... przeszlo bez autoryzacji. To wzbudzilo moje podejrzenia. Wrocilem do
    domu, przejrzalem ostatnie slipy i...
    13 ostatnich transakcji do 50 PLN... w tym 9 karta Multi i 4 karta Citi...
    autoryzacji... 9... wszystkie dokonane karta Multi, zadna transakcja
    dokonana karta Citi nie byla autoryzowana. Jakos nie chce mi sie wierzyc, ze
    to zbieg okolicznosci. Od dzis zaczynam systematyczne testy ;).
    Hm, 70 PLN za kredytowa VE z mozliwoscia platnosci w Internecie to chyba
    zdecydowana przesada...
    Aha, dla uzupelnienia 3 transakcje z Carrefour'a dokonane karta Multi w
    sierpniu przeszly bez autoryzacji, wiec zmiana musiala nastapic z poczatkiem
    wrzesnia.

    Pozdrawiam
    Maciej

  • 2. Data: 2003-11-08 16:54:39
    Temat: Re: Kredytowa VE w Multi :(
    Od: "Marek J" <markusjNOSPAM@.interia.pl>

    To nie zależy od banku, tylko od centrum autoryzacyjnego. Mogło być tak, że
    wcześniej Carrefour był obsługiwany przez Pekao, które nie autoryzuje małych
    kwot a potem zmienili na Polcard, który autoryzuje wszystkie transakcje
    kartami Visa. W każdym razie na pewno możesz płacić kartą Multi przez
    Internet i w żelazku, więc nie jest to Visa Electron :)

    Pozdrawiam

    Marek

  • 3. Data: 2003-11-08 18:15:11
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Marek J" <markusjNOSPAM@.interia.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > kartami Visa. W każdym razie na pewno możesz płacić kartą Multi przez
    > Internet i w żelazku, więc nie jest to Visa Electron :)

    Przeczytaj uwaznie :) VC Citka bez autoryzacji przeszla :) Zreszta nie ucz
    ojca dzieci robic :)

    --
    JaKi

  • 4. Data: 2003-11-08 19:54:04
    Od: "Paweł Nyczaj" <p...@p...onet.pl>

    Poza tym Visa Electron jest płaska i ma napis Visa Electron.

  • 5. Data: 2003-11-11 00:10:45
    Od: Krystek <k...@s...pl_>

    I dlatego trzeba cytować cały post przedpiścy i odpowiadać NAD nim a nie
    POD nim, prawda?