  • From: Markus Sprungk <z...@c...cy>
    Subject: Re: mBank i zlecenia stałe- absurd
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Sat, 8 Nov 2003 19:31:02 +0100

    sekhmet7 napisał(a):

    > Zastanawiam się, cy ktoś z Was miał podobną przygodę ze zelceniami stałymi w
    > tym banku. Założyłam sobie trzy zlecenia stałe, każde z nich miało datę
    > końcową na 2003rok. To, którego data końcowa przypadała na wrzesień 03r,
    > zrealizowało się też w październiku. Wchodzę na konto i widzę, że bank
    > beneficjenta oddał kasę, ale pomniejszył ją o prowizję za przelew wg
    > ichniejszej taryfy opłat i prowizji (co jest zrozumiałe). Stwierdziłam, ze
    > może rzeczywiście wina leży po mojej stronie- źle wprowadziłam datę końcową (w
> [...]

    Miałem też taki dziwny problem, ale nie taką skalę ;)

    Otóż posiadam konto w MBanku od ponad dwóch lat. Do października 2003 roku
    spłacałem kredyt w GE Capital Banku. Miałem utworzone zlecenie stałe.
    Ostatnia rata przypadała na 20.10.2003 roku. Jak do tej pory wszystkie
    przelewy były realizowane zgodnie z ustawieniami. Jakie było moje
    zdziwienie, gdy okazało się, że zlecenie październikowe nie zostało
    zrealizowane. Środki na rachunku są cały czas, sprawdzałem zresztą w
    okolicach 18.10 i w dziale "zlecenia stałe" widniało to zlecenie z data
    realizacji na 20.10 . Nie wiem jakim cudem Bank po prostu zaniechał
    wykonania tej operacji. Dobrze, ze zorientowałem się w porę i przelałem
    kwotę ręcznie, ale nie ukrywam, że zawiodłem się na tych stałych
    zleceniach. Całe szczęście, ze często monitoruję stan mojego konta, więc ta
    wpadka Banku nie uszła mojej uwadze, ale co by się stało gdybym tak
    sprawdził sobie konto na przykład 2.11 ?

    *ICQ-79050392*
    *GG-1447098*