  • 11. Data: 2004-05-31 20:29:05
    Temat: Re: mBank i umowa
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Mon, 31 May 2004 09:47:05 +0200, w
    <m...@4...com>, Adam Płaszczyca
    <t...@o...pulapka-org.pl> napisał(-a):

    > Uuuu, Radosław Popławski zaraz się spuści z radości, a potem popłacze,
    > jak zrozumie.

    Spoko, nie jestem Płaszczyca żeby od razu beczeć...

  • 12. Data: 2004-05-31 20:30:10
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Mon, 31 May 2004 09:20:37 +0200, w <c9emcn$hga$1@news.onet.pl>, "Glenn"
    <g...@b...pl> napisał(-a):

    > Przeczytaj jeszcze raz. Może pomoże?

    Nie wiem, nie mam umowy. Wróżka na wakacjach.

    Szkoda, że nie obiecali w swoim zwyczaju przeznaczyć 10 groszy na dom dziecka
    za podpisanie takiej zgody. ;>

  • 13. Data: 2004-05-31 21:05:00
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Mon, 31 May 2004 11:49:53 +0200, Bartol Partol
    <bartolpartol@gazeta.> wrote:

    >Ba, dzisiaj do mnie zadzwonili i odpalilem sobie conieco. Zaraz sie
    >zaloguje i sobie poogladam. ;-))))

    Drogi Bartolku. Ja Ciebie przestrzegam. Jak wkrótce napiszesz, że
    mBank to @W*%#*@&%$*@ bo wpłaciłeś pieniądze, a nie możesz wypłacić,
    bo twierdzą, że nie otrzymali podpisanej umowy, to ja wyskoczę z okna.
    Będziesz mnie mieć na sumieniu, a jestem jeszcze przed trzydziestką ;)

    G.

  • 14. Data: 2004-05-31 21:10:30
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Piotr Gralak napisał:

> [...]
    > bo twierdzą, że nie otrzymali podpisanej umowy, to ja wyskoczę z okna.
    > Będziesz mnie mieć na sumieniu, a jestem jeszcze przed trzydziestką ;)

    Nic sie nie martw, ja spokojny czlowiek jestem, kasy nie wplace dopoki
    nie bede mogl jej wyplacic. ;-)

    Bartol

  • 15. Data: 2004-05-31 21:38:29
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka-org.pl>

    On Mon, 31 May 2004 22:29:05 +0200, Radosław Popławski
    <r...@a...net.pl> wrote:

    >Spoko, nie jestem Płaszczyca żeby od razu beczeć...

    Dlatego popłaczesz się później, jak zrozumiesz.
    --
    ___________ (R)

  • 16. Data: 2004-05-31 22:12:53
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Mon, 31 May 2004 23:10:30 +0200, w <c9g6so$3uu$1@inews.gazeta.pl>, Bartol
    Partol <bartolpartol@gazeta.> napisał(-a):

    > Nic sie nie martw, ja spokojny czlowiek jestem, kasy nie wplace dopoki
    > nie bede mogl jej wyplacic. ;-)

    Taaak, a jak sprawdzisz, że możesz wypłacić nie wpłacając? :)

  • 17. Data: 2004-05-31 22:13:29
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Mon, 31 May 2004 23:38:29 +0200, w
    <6...@4...com>, Adam Płaszczyca
    <t...@o...pulapka-org.pl> napisał(-a):

    > Dlatego popłaczesz się później [...]

    W twoje ślady nie pójdę...

  • 18. Data: 2004-06-01 09:20:19
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    >Taaak, a jak sprawdzisz, że możesz wypłacić nie wpłacając? :)

    Nie każdy ma takie problemy z myśleniem jak Ty ;-) No wysil się - na pewno
    dasz radę!

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 19. Data: 2004-06-01 09:21:12
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Radosław Popławski napisał:

    > Taaak, a jak sprawdzisz, że możesz wypłacić nie wpłacając? :)

    Na podchwytliwe pytania rano nie odpowiadam. ;-P

    Bartol

  • 20. Data: 2004-06-01 10:53:52
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Tue, 1 Jun 2004 11:20:19 +0200, w <c9hhma$570$1@news.onet.pl>, "Glenn"
    <g...@b...pl> napisał(-a):

    > Nie każdy ma takie problemy z myśleniem jak Ty ;-) No wysil się - na pewno
    > dasz radę!

    Ach, zapomniałem, żeś z tych naiwnych frajerek co wierzą mLinii :)