eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank i powrót do przeszłości, czyli modernizacja w najbliższy weekend › Re: mBank i powrót do przeszłości, czyli modernizacja w najbliższy weekend
  • Data: 2014-08-24 11:49:40
    Temat: Re: mBank i powrót do przeszłości, czyli modernizacja w najbliższy weekend
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-08-24, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    [...]

    > A co tam takiego szybszego ?

    Działanie. Przelew zdefiniowany (z podpowiadaniem), przelew
    z oszczędnościowego na zwykłe. Dużo czytelniejszy panel inwestycji
    w TFI (z możliwością obliczenia zysku/straty "w przedziale czasu"),
    dostęp do historii, filtrowanie historii, filtrowanie odbiorców,
    sprawniejsza aplikacja mobilna.

    Dużo też daje, że sporo operacji "niedecyzyjnych" odbywa się bez
    przełączania przeglądarki, co ma wpływ na szybkość.

    Jak dla mnie to kwestia przyzwyczajenia się. Ja już nie "szukam"
    gdzie jest co, poruszam się sprawnie i nowy interfejs wydaje mi się
    lepszy od starego.

    Jedyny minus jaki zauważyłem, to próba dostania się do samych "blokad"
    jest faktycznie toporna, ciężko się do niej "dofiltrować".

    > No, jest i druga zaleta - pasaz z produktami. Ktore czesto nie sa
    > dostepne w innych miejscach. Ale to nie zaleta, tylko wada tych innych
    > miejsc :-)

    No ale to logiczna konsekwencja, przecież bank nie będzie rozwijał
    starego interfejsu.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl