eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank i powrót do przeszłości, czyli modernizacja w najbliższy weekend › Re: mBank i powrót do przeszłości, czyli modernizacja w najbliższy weekend
  • Data: 2014-08-24 15:13:40
    Temat: Re: mBank i powrót do przeszłości, czyli modernizacja w najbliższy weekend
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-08-24, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    > czekaj, czekaj, o tej historii mówisz, co w krótkim okresie trzeba wejsc w
    > jedno miejsce a jak cos starszego to juz w inne? To ma byc ta wygoda?

    Tak. Długi to jest > 1 rok, więc nie jest to jakaś tragedia.

    > No i co ma nowa historia lepszego niz stara?

    Szukanie po wszystkich polach, szukanie operacji na wszystkich kontach (np. pokaże
    ile odsetek w bieżącym miesiącu zarobiłem na wszystkich kontach). wygenerowania
    potwierdzenia z > 1 operacji do 1 PDF (bardzo przydatne jak się trzeba
    trzema ostatnimi miesiącami np. ZUSu wykazać), dynamiczne wyszukiwanie (bez
    konieczności klikania "wyślij").

    Tak, nie ma tego dla operacji powyżej 1 roku, ale tego jakoś rzadko jak
    na razie potrzebowałem.

    Mi się przydaje. Jak ktoś za wszelką cenę nie chce korzystać "bo nie", to mi
    to przecież nikogo zmuszać nie będę. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl