eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank i powrót do przeszłości, czyli modernizacja w najbliższy weekend › Re: mBank i powrót do przeszłości, czyli modernizacja w najbliższy weekend
  • Data: 2014-08-24 15:00:12
    Temat: Re: mBank i powrót do przeszłości, czyli modernizacja w najbliższy weekend
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-08-24, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    [...]

    > Hm, obdiorcy zdefiniowani, i juz tu przy kazdym mam "wykonaj przelew".
    > Fakt, liste mam krotka.

    Właśnie. Ja nie mam.

    > Hm, "Rachunki" i pod emaxem jest "przelew wlasny"

    A ja klikam strzałeczkę i wpisuję kwotę.

    > Mialo byc o szybkosci.

    Szybszy jest z samego faktu stosowania ajaxa.

    [...]

    > Co masz na mysli ? Co sie w starej przelaczalo ?

    Strony.

    > Oczywiscie kwestia przyzwyczajenia, ale jesli na codzien nie robisz
    > wielu roznych operacji, to nie spamietasz. A ukryte bywaja starannie.

    Bez przesady.

    > A jesli usilujesz obsluzyc przez telefon, to megabajty obrazkow
    > zostaja.

    Megabajty (kilobajty w zasadzie, ale niech będzie) obrazków wchodzą
    raz, potem siedzą w cache. Nie ma co specjalnie nad tym drzeć szat.

    I w ogóle najpierw sprawdź, co? Przełączenie na pasaż zajmuje 300KB
    i to skompresowanego ruchu, więc nie jest tragicznie. A przez to,
    że jest ajax to na ruchu oszczędzasz i to mocno, bo przy zmianach
    zakładek nie jest odświeżana cała strona.

    > Jak sie "wylacza animacje" ?

    Ustawienia -> zdjęcie profilowe.

    > Operacje planowane wydawaly mi sie jakies nierzetelne - raz cos
    > pokazuja, raz nie ...

    Ja nie mówię o operacjach planowanych, tylko blokadach.
    Historia -> zmień widok -> blokady i zawieszenia.

    > Jak widac, czas sie przyzwyczaic do nowego ... lub zmienic bank :-)

    No to zmieniaj. Mi oferta pasuje, interfejs też. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl