  • 1. Data: 2003-03-25 09:26:50
    Temat: mBank i jego nowy program spłaty kredytów - KPINA
    Od: f...@w...pl

    To już miesiąc jak złożyłem wniosek i nic - cisza.

  • 2. Data: 2003-03-25 11:01:22
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > To już miesiąc jak złożyłem wniosek i nic - cisza.

    Ja juz zlozylem dwa ;)

    Podwojna kpina.

  • 3. Data: 2003-03-25 12:29:58
    Od: f...@w...pl

    > Ja juz zlozylem dwa ;)
    >
    > Podwojna kpina.
    > --
    > Krzysiek, Krakow, http://www.ceti.pl/~jimi

    Jest nas tutaj więcej :(((((

  • 4. Data: 2003-03-26 09:50:45
    Od: f...@w...pl

    Kolejny dzień i nic.

  • 5. Data: 2003-03-26 10:03:04
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    f...@w...pl wrote:
    > Kolejny dzień i nic.

    Weź Ty jednak zadzwoń, bo inaczej to Cie większość wrzuci do KF i tyle
    będziesz miał
    KJ

    --
    Już nie mam PIT-a. :-(

  • 6. Data: 2003-03-26 10:33:29
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > To już miesiąc jak złożyłem wniosek i nic - cisza.

    Pogoda sie jednak poprawila ! ;-))) Dzis o 14:00 bedzie u mnie
    przedstawiciel mBanku.

  • 7. Data: 2003-03-26 11:04:00
    Od: f...@w...pl

    > Weź Ty jednak zadzwoń,  bo inaczej to Cie większość wrzuci do KF i tyle
    > będziesz miał
    > KJ

    No dobra - dzwonię.

  • 8. Data: 2003-03-27 11:02:17
    Od: f...@w...pl

    > To już miesiąc jak złożyłem wniosek i nic - cisza.
    >
    > --

    No i przyszła odpowiedź pocztą - negatywna.
    Zadzwoniłem dlaczego - odpowiedź - bo mam umowę o pracę na czas określony. Ja
    na to -że tak sytuacja nie przeszkadza Pekao przy 2 razy większym kredycie niż
    się staram w mBanku - oni na to eee aaa ooo uuu - i tyle. Po sprawie.