  • 1. Data: 2003-03-25 07:57:56
    Temat: Spis central banków - z adresami
    Od: e...@p...onet.pl

    Witam Was,

    Okrutny los sprawił że szukam pracy.
    Moje kwalifikacje mogłyby się przydać w firmach, takich jak centrale banków.
    Nie wiecie może gdzie mógłbym zdobyć listę adresów (najlepiej e-mail i to do
    działów HR...) central banków w W-wa?
    A może na dokładkę wiecie gdzie mógłbym coś takiego zdobyć dla towarzystw
    ubezpieczeniowych / funduszy?
    Szukać w archiwum?

    Pozdro, KaeL

  • 2. Data: 2003-03-25 08:28:46
    Temat: Re: Spis central banków - z adresami
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    Poszukaj w ksiazce telefonicznej. www.pkt.pl

    --

    Kazimierz
    b. zast. red. nacz. NN ( www.nnmag.net )

  • 3. Data: 2003-03-25 08:34:17
    Od: k...@w...pl

> [...]
    > działów HR...) central banków w W-wa?
    > A może na dokładkę wiecie gdzie mógłbym coś takiego zdobyć dla towarzystw

    Witam,
    proponuje sprobbowac tu:

    http://www.bankier.pl/fo/kredyty/narzedzia/banki/

    sa kontakty do central, bezposrednio do HR raczej nie ma szans, ale pewnie Ci
    podadza.

    Powodzenia w szukaniu, a raczej w znalezieniu!!

    Karolina

  • 4. Data: 2003-03-25 11:21:43
    Od: "wh" <n...@p...fm>

    http://www.nbp.pl/banki/index.html

  • 5. Data: 2003-03-27 06:41:40
    Od: e...@p...onet.pl

    > A może na dokładkę wiecie gdzie mógłbym coś takiego zdobyć dla towarzystw
    > ubezpieczeniowych / funduszy?
    A macie jeszcze jakiś pomysł co do ubezpieczycieli i funduszy?
    Jak się nazywała odpowiednia grupa na ten temat? Tylko z tego, co pamiętam - to
    mało osób tam pisało ...:(

    Pozdro, KaeL

  • 6. Data: 2003-03-27 08:15:23
    Od: k...@w...pl

    > A macie jeszcze jakiś pomysł co do ubezpieczycieli i funduszy?
    > Jak się nazywała odpowiednia grupa na ten temat? Tylko z tego, co pamiętam -
> [...]

    Fundusze:
    http://www.bankier.pl/inwestowanie/fundusze/narzedzi
    a/profile/?part=wybierz

    Ubezpieczenia: