  • 1. Data: 2003-03-25 08:09:38
    Temat: private banking
    Od: n...@o...pl

    witam,
    poszukuje banku ktory bedzie oferowal private banking:
    -od kwoty 100k PLN
    -bedzie mozliwosc grania opcjami na WIBOR
    -i zajmowania pozycji zarowno krotkiej jak i dlugiej

    WSZELKIE porady milo widziane.
    czy kwota 100k to za malo na private banking?
    napiszcie cokolwiek wiecie w tym temacie - prosze.
    pozdrowienia,
    rafal urbanelis
    http://szus.info

  • 2. Data: 2003-03-25 08:24:20
    Temat: Re: private banking
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    > poszukuje banku ktory bedzie oferowal private banking:
    > -od kwoty 100k PLN
    > -bedzie mozliwosc grania opcjami na WIBOR
    > -i zajmowania pozycji zarowno krotkiej jak i dlugiej

    InterBRESOK

  • 3. Data: 2003-03-25 08:44:35
    Od: s...@o...pl

> [...]
    > -od kwoty 100k PLN
    > -bedzie mozliwosc grania opcjami na WIBOR
    > -i zajmowania pozycji zarowno krotkiej jak i dlugiej

    Do tego nie jest ci potrzebny żaden private banking. Większość DS różnych
    banków zaoferuje ci takie usługi. Trzeba tylko trochę podzwonić.

  • 4. Data: 2003-03-25 15:14:51
    Od: n...@o...pl

    > Użytkownik <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    > InterBRESOK

    jesli chodzi Ci o bre, to wymagaja 50k euro.
    chodzi mi o ok 100k PLN, czyli mniej niz polowe tej kwoty ktora oni wymagaja.
    pzdr,
    rafal urbanelis
    http://szus.info

  • 5. Data: 2003-03-25 15:18:56
    Od: n...@o...pl

    > Do tego nie jest ci potrzebny żaden private banking. Większość DS różnych
    > banków zaoferuje ci takie usługi. Trzeba tylko trochę podzwonić.

    nie bardzo kumam. piszesz o zwyklych biurach maklerskich?
    jesli tak, to dla mnie problem lezy w spreadzie. nie chce zeby ktos mi zzeral
    az tyle zarobionych pieniedzy.
    bank bezposrednio zaoferuje duzo korzystniejszy spread.

    chyba ze nie kumam o czym piszesz...
    mozesz wyrazic sie troche jasniej?
    dzieki i pzdr,

    rafal urbanelis
    http://szus.info

  • 6. Data: 2003-03-25 15:50:16
    Od: "Przemek Wrzesinski" <p...@n...gazeta.pl>

    W wiadomości news:3c81.00000a70.3e807360@newsgate.onet.pl,
    Użytkownik <n...@o...pl> napisał(a):
    > nie bardzo kumam. piszesz o zwyklych biurach maklerskich?

    Nie biura maklerskie ale Departamenty Skarbu :-)

    Przemek

  • 7. Data: 2003-03-26 10:10:42
    Od: a...@p...onet.pl

> [...]
    > -od kwoty 100k PLN
    > -bedzie mozliwosc grania opcjami na WIBOR
    > -i zajmowania pozycji zarowno krotkiej jak i dlugiej
    spróbuj KB, ma Private od 50000

  • 8. Data: 2003-03-26 12:23:06
    Od: n...@o...pl

    > spróbuj KB, ma Private od 50000

    niestety masz stare informacje. minimum to 250.000 PLN
    pzdr,
    rafal urbanelis
    http://szus.info

  • 9. Data: 2003-03-26 13:20:42
    Od: s...@o...pl

    Jeszcze raz ci powtarzam, że do przeprowadzania takich transakcji nie
    potrzebujesz żadnego private banking. Większość Departamentów Skarbu
    poszczególnych banków robi takie transakcje dla klientów z gotówką w wysokości
    100.000 PLN (zgromadzoną na zwykłych rachunkach)