  • 1. Data: 2003-03-25 08:08:28
    Temat: KK i umowa o pracę na czas określony
    Od: g...@...pl

    Witam,

    Czy jest jakiś bank wydający KK osobom zatrudnionym na umowę o pracę na czas
    określony /krótszy niż okres ważności karty/? Akurat u mnie w firmie jest tak,
    że pracuję od 1.01, umowę mam na rok, potem /mam nadzieję/ dostanę kolejną
    umowę na rok i dopiero potem na czas nieokreślony. Czy jakikolwiek bank da mi
    KK? Zwykle jest tak, że okres ważności karty (rok albo dwa) musi sie kończyć
    wcześniej niż umowa o pracę, ale skoro u mnie sa umowy na rok to w zasadzie nie
    mam teraz żadnych szans... (może za dwa lata...)

    Pozdrawiam
    Michał

  • 2. Data: 2003-03-25 11:27:41
    Temat: Re: KK i umowa o pracę na czas określony
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    g...@...pl wrote:
    > Witam,

    > Czy jest jakiś bank wydający KK osobom zatrudnionym na umowę o pracę na czas
    > określony /krótszy niż okres ważności karty/? Akurat u mnie w firmie jest tak,

    Tak, PKO BP.

    --

  • 3. Data: 2003-03-29 11:11:59
    Od: "Beniowa" <b...@p...wp.pl>

    Użytkownik <g...@...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    zasadzie nie
    > mam teraz żadnych szans... (może za dwa lata...)

    Mi dal Lukas, mianowanie konczylo mi sie 31 sierpnia, a karte dostalem jakos
    w maju lub czerwcu, wazna dwa lata !

    Grzegorz

    PS. Inna sprawa, ze byla to jakas promocja dla posiadaczy Lukaskont.