  • 1. Data: 2003-03-25 09:23:22
    Temat: kredyt mieszkaniowy LG - kpina
    Od: j...@h...pl

    Witam

    Chciałem wziąć kredyt mieszkaniowy w LG z ubezpieczeniem wkładu własnego. W
    oddziale wyliczono że posiadam zdolność kredytową (znacznie większą od
    wymaganej dla kwoty kredytu). Zacząłem zbierać dokumenty. Gdy powypełniałem
    dokumenty i dogadałem sprawę ze sprzedającym wróciłem do oddziału. Wtedy
    zaczęły się schody. Pan przyjmujący moje dokumenty wpisał dane do komputera i
    okazało się że muszę mieć 20 % wkładu własnego. Nie potrafiono wytłumaczyć mi
    dlaczego nie mogę skorzystać z ubezpieczenia. Po prostu program stwierdził że
    zdolność kredytową posiadam ale nie mam wkładu i nie otrzymam kredytu. Czy
    ktośspotkał się z taką sytuacją? Czy możliwość ubezpieczenia wkładu własnego w
    przypadku LG to tylko chwyt reklamowy?

    pozdrawiam
    Jasza

  • 2. Data: 2003-03-26 09:02:32
    Temat: Re: kredyt mieszkaniowy LG - kpina
    Od: m...@p...pl (McMac)

> [...]
    >ktośspotkał się z taką sytuacją? Czy możliwość ubezpieczenia wkładu własnego w

    Mialem podobne doswiadczenia z LG.
    Skorzystalem z PKOBP - bez problemu 10% wkladu wlasnego.
    --
    - Maciej Kulawik ----------------
    - m...@p...pl --------------

  • 3. Data: 2003-03-26 09:06:00
    Od: t...@p...onet.pl

    > Mialem podobne doswiadczenia z LG.
    > Skorzystalem z PKOBP - bez problemu 10% wkladu wlasnego.
    > --
    > - Maciej Kulawik ----------------
    > - m...@p...pl --------------
    A jakie dostałeś oprocentowanie przy 10% wkładzie własnym. Tensor1

  • 4. Data: 2003-03-27 07:02:45
    Od: j...@h...pl

    > Mialem podobne doswiadczenia z LG.
    > Skorzystalem z PKOBP - bez problemu 10% wkladu wlasnego.
    > --
    > - Maciej Kulawik ----------------
    > - m...@p...pl --------------

    Jakie warunki musiałeś spełnić poza zdolnością kredytową aby ubezpieczyć wkład?
    Mi powiedziano że oprócz odpowiednio większego dochodu muszę mieć żyranta.

    Jasza

  • 5. Data: 2003-03-27 13:05:19
    Od: m...@p...pl (McMac)

    On 26 Mar 2003 10:06:00 +0100, t...@p...onet.pl wrote:

    >A jakie dostałeś oprocentowanie przy 10% wkładzie własnym. Tensor1

    Normalne :) To znaczy oprocentowanie nie zalezalo od wysokosci wkladu, tylko
    okresu kredytowania. A ile konkretnie wynosi - zobacz na www...
    --
    - Maciej Kulawik ----------------
    - m...@p...pl --------------

  • 6. Data: 2003-03-27 13:05:21
    Od: m...@p...pl (McMac)

    On 27 Mar 2003 08:02:45 +0100, j...@h...pl wrote:

    >Jakie warunki musiałeś spełnić poza zdolnością kredytową aby ubezpieczyć wkład?
    >Mi powiedziano że oprócz odpowiednio większego dochodu muszę mieć żyranta.

    Zadnych innych. Zaplacilem ubezpieczenie od brakujacych 10% (ok. 500zl) i tyle.
    Oprocz tego musialem sie ubezpieczyc na zycie (do wysokosci polowy kredytu), ale
    to dlatego ze jestem samotny.
    --
    - Maciej Kulawik ----------------
    - m...@p...pl --------------

  • 7. Data: 2003-03-29 17:47:20
    Od: "Oliwia" <i...@p...onet.pl>

    > Mialem podobne doswiadczenia z LG.
    > Skorzystalem z PKOBP - bez problemu 10% wkladu wlasnego.

    Jak to mozliwe?!?!? Mi powiedziano że muszę mieć 20 %. Czy na 10% trzeba
    spelniac jakies specjalne warunki? (np. jakis prog wynagrodzenia)??

    Oliwia

  • 8. Data: 2003-03-31 06:51:48
    Od: j...@h...pl

    > Jak to mozliwe?!?!? Mi powiedziano że muszę mieć 20 %. Czy na 10% trzeba
    > spelniac jakies specjalne warunki? (np. jakis prog wynagrodzenia)??
    >
    > Oliwia

    Z tego co się dowiedziałem to nie ma żadnych warunków odgórnych ale każdy
    oddział może ustalić swoje dodatkowe. U nas (zachodniopomorskie) jest to próg
    3000 brutto. W lubuskim dodatkowo poręczyciel.

    Jasza

  • 9. Data: 2003-03-31 07:34:40
    Od: m...@p...pl (McMac)

    >Jak to mozliwe?!?!? Mi powiedziano że muszę mieć 20 %. Czy na 10% trzeba
    >spelniac jakies specjalne warunki? (np. jakis prog wynagrodzenia)??

    Tego nie wiem. Byc moze wymagane dochody sa wieksze niz przy 20% wlasnych...
    Zreszta na www pko jest napisane: "20% wkladu wlasnego, mozliwe 0% przy
    ubezpieczeniu brakujacego...".
    --
    - Maciej Kulawik ----------------
    - m...@p...pl --------------

  • 10. Data: 2003-04-02 13:08:30
    Od: "Jacek Dymek" <n...@n...com>

    Użytkownik "Oliwia" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Jak to mozliwe?!?!? Mi powiedziano że muszę mieć 20 %. Czy na 10% trzeba
    > spelniac jakies specjalne warunki? (np. jakis prog wynagrodzenia)??

    Parę dni temu wziąłem w PKO BP kredyt hipoteczny na działkę na 100%
    wartości z ubezpieczeniem 20%. Bez problemów. Może dlatego że nie była
    to duża kwota. Od złożenia wniosku trwało to ok. 10dni. Zabezpieczeniem
    jest hipoteka i weksel.

    Jacek