  • Data: 2002-06-27 14:25:28
    Temat: Re: mBank i bezpieczenstwo e-karty
    Od: "WOJSAL" <w...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sebastian Ramatowski" <s...@p...onet.pl>
    napisał w wiadomości news:000401c21dc0$4bca9850$6b00000a@ecard.pl...
    > MK wrote:
    >
    > Oczywiscie, ze bzdura, tym bardziej, ze akurat posiadacz karty w
    > srodowisku internetowym jest zdecydowanie bezpieczniejszy niz w swiecie
    > rzeczywistym. Przyslugujace posiadaczowi karty prawa reklamacyjne sa tu
    > znacznie szersze niz w swiecie rzeczywistym.

    Z tego zas nie wynika, ze zabezpieczenie jest zadowlalajace.
    Wynika tylko, ze sa inne gorsze rozwiazania.

    > Zanim zaczniesz korzystac z karty polecam lekture jej regulaminu.

    Przeczytalem, na stronie mBanku, co prawda nie w regulaminie,
    ale jako rady, ze nie nalezy podawac parametrow eKarty
    w sieci osobom nieznanym. Wynika z tego, ze powinienem
    placic w sieci: moim znajomym, mojej rodzinie, pani w piekarni
    oraz pani w kiosku. Choc w tych dwoch ostatnich
    przypadkach nie znam niestety personelu technicznego :)

    A mowiac powazniej: idea handlu w sieci polega na tym,
    ze kupuje w sklepie na drugim koncu swiata. I nie znam
    ani goscia, ani firmy. Jest oczywiste ze moge zaryzykowac
    jedynie wartosc transakcji. Ale nie moge zaryzykowac innych
    srodkow ktore mam lub bede mial na moim koncie.
    To chyba oczywiste.

    WOJSAL (Wojciech Sałata)
    Gadu-Gadu: 311984
    ICQ: 20466914