  • Data: 2002-06-28 07:12:01
    Temat: Re: mBank i bezpieczenstwo e-karty
    Od: "WOJSAL" <w...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert" <m...@B...pl> napisał w wiadomości
    news:aff96i$rqj$1@topaz.icpnet.pl...

    > Tak sformulowana porada istotnie jest malo przydatna: to znacznie
    > korzystniej jest nie mieć eKarty.
    > Natomiast można unikac placenia w nieznanych sklepach. Sporo jest
    > renomowanych sklepow o pewnej tradycji i tam jest stosunkowo
    > bezpiecznie.

    Byc moze jest to sformulowane tak jak Ty podajesz.
    W kazdym badz razie nawet przy Twoim sformulowaniu
    mozna postawic pare pytan, watpliwosci:
    1) co to jest sklep renomowany?
    Jakie kryteria musi spelnic sklep by tak go nazwac?
    Kryterium liczby asotymentu? Wartosci obrotu?
    Przeciez nas tu intersuje poziom bezpieczenstwa - a jak
    to sprawdzic?
    2) kto Ci da gwarancje ze w renomowanym sklepie
    nie ma nieuczciwego pracownika, ktory ma dostep
    do Twoich danych o karcie, wystarczajacych by otworzyc
    dostep do Twojego konta? Moze byc np. 100 uczciwych
    pracownikow i 1 nieuczciwy - i juz po bezpieczenstwie.

    Powtarzam: zasada obowiazujaca w handlu internetowym jest
    taka, ze zakladamy ze po drugiej stronie wsrod personelu
    sklepu jest osoba nieucziwa, a mimo to nasze pieniadze
    na koncie sa bezpieczne.
    I taki poziom bezpieczenstwa powinien bank zapewnic.
    Zgadza sie?

    WOJSAL (Wojciech Sałata)
    Gadu-Gadu: 311984
    ICQ: 20466914