  • Data: 2002-06-29 12:16:04
    Temat: Re: mBank i bezpieczenstwo e-karty
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 27 Jun 2002 11:51:42 +0200, s...@p...onet.pl
    (Sebastian Ramatowski) wrote:

    >Oczywiscie, ze bzdura, tym bardziej, ze akurat posiadacz karty w
    >srodowisku internetowym jest zdecydowanie bezpieczniejszy niz w swiecie
    >rzeczywistym. Przyslugujace posiadaczowi karty prawa reklamacyjne sa tu
    >znacznie szersze niz w swiecie rzeczywistym.
    >Zanim zaczniesz korzystac z karty polecam lekture jej regulaminu.

    hmm, pokaz mi regulamin karty (dla klienta) ktory daje posiadaczowi
    jakies szczegolne przywileje w reklamowaniu IO/MO/TO. Ja moge pokazac
    takie, ktore robia wrecz przeciwnie :-).
    Kwestie reklamacji tych transakcji reguluja ustalenia bank-organizacja
    platnicza, ktore niestety nie sa obowiazujace w kontaktach
    bank-klient.
    Oczywiscie solidne banki korzystne dla klienta regulacje wykorzystuja
    wlasciwe, wiec praktycznie przy reklamacji IO klient ma duzo wieksze
    szanse niz np. reklamacji transkacji ukradziona karta, ale w zadnym
    regulaminie chyba to nie jest zagwarantowane :(.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl