  • 1. Data: 2002-12-29 09:53:25
    Temat: mBank i Multibank ... jak licza klientow :))
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    Opisywalem ostatnio moje przygody podczas starania sie o KK Multi :).
    Pewnie wiekszosc grupowiczow pamieta jakie mialem przejscia.
    Najsmieszniejsze jest to ze zostalem z kontem podpietym do karty
    ktorej nigdy nie otrzymalem (bo mialem za niska zdolnosc kredytowa) i
    mam numer klienta i moge sie logowac do servisu bankowego. Wszystko
    fajnie tylko ze nigdy nie podpisywalem umowy z tym bankiem na
    prowadzenie jakiegokolwiek konta. A dodatkowo wyrazilem dyspozycje
    zamkniecia go (mogli nie posluchac bo przeciez prawnie nie jestem ich
    klientem). Wyglada na to ze jestem po prostu liczony jako klient
    statystyczny. Kosztow nie generuje (no bo niby jak), ale w
    statystykach zawsze mozna sie mna pochwalic. Skladalem tez dyspozycje
    zwrotu wszystkich moich dokumentow, bo jesli odeslali by szybko
    moglbym wykorzystac zaswiadczenie o zarobkach w innym banku, ale
    niestety po prawie 2 miesiacach nie oddali mi :((, a przeciez polecony
    Priorytet idzie 1 dzien :)).

    Ostatnio bylem na szkoleniach Cisco i mialem przyjemnosc poznac
    informatykow z BRE (naprawde mili ludzie - pozdrawiam :)).
    Dowiedzialem sie od nich ze oni sa klientami mBanku i Multibanku, choc
    nigdy na oczy nie widzieli umow, po prostu dostali nr klienta i mogli
    juz sobie ustawic haslo, logowac sie i korzystac. A wszystko po to
    zeby bank mial jak najwiecej klientow, i wspanialy przyrost ilosci
    tychze klientow na starcie. Nie wiem, ale pewnie kazdy bank tak robi
    ze otwiera konta pracownikom, tyle ze tutaj otwierano takze konta
    pracownikom BRE korporacyjengo, coz o nowych klientow trzeba walczyc
    :)). Oczywiscie jeden z wymienionych przeze mnie nowych znajomych
    skladal wniosek o KK Multi, ktory zostal odrzucony z takiej samej
    przyczyny jak u mnie (a jakze), a nie sadze zeby BRE cenilo tak nisko
    swoich pracownikow, zeby nie mogli miec karty o tak niskich
    (teoretycznie) wymaganiach wstepnych. Dodatkowo wiem od jednego
    pracownika placowki Multibanku, ze wszystkim pracownikom domyslnie
    wypelniano wnioski o KK, mimo ze bylo naprawde ciezko przerobic
    wnioski zlozone przez ludzi z zewnatrz !!!. Jak dla mnie po prostu
    rewelacja. Klient w pupie, najwazniejsze statystyki ...

    Zrodla informacji mam naprawde pewne, mam nadzieje ze nie ucierpia
    przez moje dywagacje ....

    Moze to nic dziwnego, albo szokujacego, ale dla mnie to naprawde
    dziwne praktyki ;((.

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com
    UIN: 15071179 | GG: 504206

  • 2. Data: 2002-12-30 11:27:03
    Temat: Re: mBank i Multibank ... jak licza klientow :))
    Od: Marek <m...@h...com>

    Dentarg wrote:

> [...]
    > wypelniano wnioski o KK, mimo ze bylo naprawde ciezko przerobic
    > wnioski zlozone przez ludzi z zewnatrz !!!

    Coś ci "informatycy z BRE" strasznych głupot naopowiadali.
    Nie wiem, czy wszystko co Ci wciskali to głupoty (nie byłem przy tych
    opowieściach z archiwum X, więc nie będę oceniał), ale większość z tych
    zacytowanych rewelacji to na pewno bzdury.

    Bo widzisz, ja znam pracowników BRE, którzy nigdy nie byli zmuszani do
    zakładania kont w m/multi. Mało tego - część z nich do dzisiaj nie ma kont
    w tych bankach, lub ma tylko w jednym z nich - ale to z własnej i
    nieprzymuszonej woli.
    Więc rewelacje w stylu przymusowego zakładania kont wszystkim pracownikom
    lub domyślego składania wniosków o KK możesz między bajki włożyć.

    > Zrodla informacji mam naprawde pewne, mam nadzieje ze nie ucierpia
    > przez moje dywagacje ....

    Tak się składa, że te Twoje źródła to albo sobie jaja z Ciebie robiły,
    albo mają jakieś problemy ze sobą.

    > Moze to nic dziwnego, albo szokujacego, ale dla mnie to naprawde
    > dziwne praktyki ;((.

    Dla mnie pracownicy jakiejś firmy (jakiejkolwiek) opowiadający niedawno
    poznanym ludziom takie rewelacje o swoim pracodawcy są mało wiarygodni.
    A puszczanie takich rewelacji z tak wątpliwego źródła do wiadomości
    publicznej to dopiero są dziwne praktyki. I nienajlepiej o Tobie świadczą.

    A tak już zupełnie na marginesie: Szef tych Twoich znajomych nie będzie
    miał najmniejszych problemów z ich namierzeniem. Dzięki Twoim postom.
    Pewnie Ci podziękują... :>

    pozdrawiam
    --
    Marek

  • 3. Data: 2002-12-30 12:30:38
    Od: "alexy" <a...@w...pl>

    ,
> [...]
    >informatykow z BRE (naprawde mili ludzie - pozdrawiam :)).,>
    >Zrodla informacji mam naprawde pewne, mam nadzieje ze nie ucierpia

    Tak, tak. Na pewno nie ucierpią. Trzeba było podać jeszcze ich imiona i
    nazwiska, żeby w BRE nie musieli sobie nawet zadać trudu sprawdzenia, którzy
    informatycy byli na szkoleniu w Cisco.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 4. Data: 2002-12-30 19:28:08
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On Mon, 30 Dec 2002 12:27:03 +0100, Marek <m...@h...com>
    wrote:

> [...]
    >opowieściach z archiwum X, więc nie będę oceniał), ale większość z tych
    >zacytowanych rewelacji to na pewno bzdury.
    Hehe, szczegolnie bzdury opowiadal mi gostek ktory zajmowal sie
    osobiscie wnioskami KK i ktory moj wniosek przyjmowal. LOL. Uzyl
    stwierdzenia "naciaganie na karty pracownikow duzego BRE".

> [...]
    >zakładania kont w m/multi. Mało tego - część z nich do dzisiaj nie ma kont
    >w tych bankach, lub ma tylko w jednym z nich - ale to z własnej i
    A moze maja i nie wiedzia ? ;).

    >Więc rewelacje w stylu przymusowego zakładania kont wszystkim pracownikom
    >lub domyślego składania wniosków o KK możesz między bajki włożyć.
    Ja nie mowie ze wszystkim, ale tym ktorych spotkalem osobiscie byly
    zakladane defaultowo, wnioski o KK pod presja podobno. Slyszalem to z
    ust pracownikow tej instytucji, skoro piszesz ze pracownicy tejze nie
    sa warci wiary to i takowaz instytucja na nia nie zasluguje ...

    >Tak się składa, że te Twoje źródła to albo sobie jaja z Ciebie robiły,
    >albo mają jakieś problemy ze sobą.
    Jaj sobie nie robily, bo chyba pracownik banku nie robi sobie jaj z
    klienta ktory sklada wniosek o KK, a ludzie z ktorymi byli na
    szkoleniu wygladali i zachowywali sie calkiem normalnie, a kwiestia ta
    wynikla podczas rozmowy o roznych przekretach w firmach w ktorych
    pracowali szkoleni ...

    >Dla mnie pracownicy jakiejś firmy (jakiejkolwiek) opowiadający niedawno
    >poznanym ludziom takie rewelacje o swoim pracodawcy są mało wiarygodni.
    Heh ... moze i tak, ale nikt nie mowi ze poznani byly przed chwila.
    >A puszczanie takich rewelacji z tak wątpliwego źródła do wiadomości
    >publicznej to dopiero są dziwne praktyki. I nienajlepiej o Tobie świadczą.
    Skoro, ktos uwaza pracownikow firmy za niepewne zrodlo informacji o
    niej, to coz moze byc pewnym ? Strona aktualnosci mbanku ?

    >A tak już zupełnie na marginesie: Szef tych Twoich znajomych nie będzie
    >miał najmniejszych problemów z ich namierzeniem. Dzięki Twoim postom.
    >Pewnie Ci podziękują... :>
    Pewnie ich od razu wywali, rozpedzi sie i wyrzuci, szczegolnie z
    takimi umiejetnosciami jakie posiadaja ... LOL. Po za tym na pewno
    czyta ta grupe, a po za tym jak sam twierdzisz na pewno nie uwierzy w
    tak nieprawdopodobno zrodlo informacji. Wiec nie maja sie o co obawac.
    Sam sobie przeczysz, bo albo mozna uznac to co pisze za bzdury i ta
    twierdzisz, a potem pisze ze ich szef uzna to za prawde i wyciagnie
    konsekwencje ... tia.

    Moim zdaniem informacje na 90% prawdziwe, bo niby czemy mieli by
    goscie klamac. Ja tez moge opowiedziec o przekretach pewnej firmy,
    pana z top5 najlepiej zarabiajacych w PL, bazujac na codziennych
    doswiadczeniach z pracy, ale przeciez to byloby niewiarygodne zrodlo,
    tyle ze firma nie bankowa i na grupe tąże sie nie nadaje rozmowa o
    niej.

    Pretoria jednak kontratakowala ...

    pzdr,
    Dentarg

  • 5. Data: 2002-12-30 23:08:28
    Od: "Krzysztof Kujawski" <k...@i...pl>

    Dla mnie są to bzdury, jakby bankowi zależało sztuczne wygenererowanie
    kont - które generują koszty ;-)
    Poza tym bzdura ;-)

    Pozdrawiam

    Krzysiek Kujawski
    (nie bylo mnie na szkoleniu Cisco :-)))))))))))) )

  • 7. Data: 2002-12-30 23:47:07
    Od: MiKo <m...@n...wp.pl>

    Użytkownik Krzysztof Kujawski napisał:
    > Dla mnie są to bzdury, jakby bankowi zależało sztuczne wygenererowanie
    > kont - które generują koszty ;-)
    > Poza tym bzdura ;-)

    Dla mnie nie. Wiem ze inny bank rownierz "zachecal" wszystkich swoich
    pracownikow do otwierania dostepu internetowego tego banku (a ze
    pracownicy nie korzystaja bo np. nie pamietaja hasel to nikogo nie
    obchodzi, licza sie liczby). Podejrzewam ze robia tak wszystkie banki,
    zwlaszcza w okresie "rozruchowym" - w pierwszym tygodniu moga miec
    przyrosty rzedu tysiecy procent!

    MiKo

  • 8. Data: 2002-12-31 10:25:14
    Od: u...@p...onet.pl

    tak się składa ze ja tez jestem pracownikiem BRE (i mam wielu kolegów którzy
    też są) i nikt nigdy mnie nie zmuszał do zakładania kont gdziekolwiek, stąd nie
    daję wiary.A tak swoja drogą to i tak wszyscy pozakładali rachunki w mbanku i
    multibanku bo są po prostu najlepsze
    pozdrawiam

  • 9. Data: 2002-12-31 10:46:17
    Temat: Re: Re: mBank i Multibank ... jak licza klientow :))
    Od: LeszekR. <l...@o...pl>

    [ Swego czasu u...@p...onet.pl wyskrobał(a): ]

    A tak swoja drogą to i tak wszyscy pozakładali rachunki w mbanku i
    |multibanku bo są po prostu najlepsze
    |pozdrawiam

    Powiedział pracownik BRE.

    Pozdrawiam, LeszekR.
    GG 1644582
    --
    Opowiadając na prv. zmień w adresie otnok na konto.

  • 10. Data: 2002-12-31 11:31:59
    Od: u...@p...onet.pl

    howgh