    From: Dentarg <d...@i...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank i Multibank ... jak licza klientow :))
    Date: Mon, 30 Dec 2002 20:28:08 +0100

    On Mon, 30 Dec 2002 12:27:03 +0100, Marek <m...@h...com>
    wrote:

    >Coś ci "informatycy z BRE" strasznych głupot naopowiadali.
    >Nie wiem, czy wszystko co Ci wciskali to głupoty (nie byłem przy tych
    >opowieściach z archiwum X, więc nie będę oceniał), ale większość z tych
    >zacytowanych rewelacji to na pewno bzdury.
    Hehe, szczegolnie bzdury opowiadal mi gostek ktory zajmowal sie
    osobiscie wnioskami KK i ktory moj wniosek przyjmowal. LOL. Uzyl
    stwierdzenia "naciaganie na karty pracownikow duzego BRE".

    >Bo widzisz, ja znam pracowników BRE, którzy nigdy nie byli zmuszani do
    >zakładania kont w m/multi. Mało tego - część z nich do dzisiaj nie ma kont
    >w tych bankach, lub ma tylko w jednym z nich - ale to z własnej i
    >nieprzymuszonej woli.
    A moze maja i nie wiedzia ? ;).

    >Więc rewelacje w stylu przymusowego zakładania kont wszystkim pracownikom
    >lub domyślego składania wniosków o KK możesz między bajki włożyć.
    Ja nie mowie ze wszystkim, ale tym ktorych spotkalem osobiscie byly
    zakladane defaultowo, wnioski o KK pod presja podobno. Slyszalem to z
    ust pracownikow tej instytucji, skoro piszesz ze pracownicy tejze nie
    sa warci wiary to i takowaz instytucja na nia nie zasluguje ...

    >Tak się składa, że te Twoje źródła to albo sobie jaja z Ciebie robiły,
    >albo mają jakieś problemy ze sobą.
    Jaj sobie nie robily, bo chyba pracownik banku nie robi sobie jaj z
    klienta ktory sklada wniosek o KK, a ludzie z ktorymi byli na
    szkoleniu wygladali i zachowywali sie calkiem normalnie, a kwiestia ta
    wynikla podczas rozmowy o roznych przekretach w firmach w ktorych
    pracowali szkoleni ...

    >Dla mnie pracownicy jakiejś firmy (jakiejkolwiek) opowiadający niedawno
    >poznanym ludziom takie rewelacje o swoim pracodawcy są mało wiarygodni.
    Heh ... moze i tak, ale nikt nie mowi ze poznani byly przed chwila.
    >A puszczanie takich rewelacji z tak wątpliwego źródła do wiadomości
    >publicznej to dopiero są dziwne praktyki. I nienajlepiej o Tobie świadczą.
    Skoro, ktos uwaza pracownikow firmy za niepewne zrodlo informacji o
    niej, to coz moze byc pewnym ? Strona aktualnosci mbanku ?

    >A tak już zupełnie na marginesie: Szef tych Twoich znajomych nie będzie
    >miał najmniejszych problemów z ich namierzeniem. Dzięki Twoim postom.
    >Pewnie Ci podziękują... :>
    Pewnie ich od razu wywali, rozpedzi sie i wyrzuci, szczegolnie z
    takimi umiejetnosciami jakie posiadaja ... LOL. Po za tym na pewno
    czyta ta grupe, a po za tym jak sam twierdzisz na pewno nie uwierzy w
    tak nieprawdopodobno zrodlo informacji. Wiec nie maja sie o co obawac.
    Sam sobie przeczysz, bo albo mozna uznac to co pisze za bzdury i ta
    twierdzisz, a potem pisze ze ich szef uzna to za prawde i wyciagnie
    konsekwencje ... tia.

    Moim zdaniem informacje na 90% prawdziwe, bo niby czemy mieli by
    goscie klamac. Ja tez moge opowiedziec o przekretach pewnej firmy,
    pana z top5 najlepiej zarabiajacych w PL, bazujac na codziennych
    doswiadczeniach z pracy, ale przeciez to byloby niewiarygodne zrodlo,
    tyle ze firma nie bankowa i na grupe tąże sie nie nadaje rozmowa o
    niej.

    Pretoria jednak kontratakowala ...

    pzdr,
    Dentarg