  • 1. Data: 2002-12-28 21:41:41
    Temat: realacja-kredyt hipoteczny
    Od: "Yerry" <j...@g...pl>

    Ludziska, nie przepłacajcie.
    jak kredyt na dom/mieszkanie to tylko w banku hipotecznym. Odsetki w złotych
    tylko 8,05% rocznie , we Frankach Szwajcarskich całe 3,26% rocznie !!!.
    Prowizja za rozpatrzenie wniosku 2,5% (negoc.) Taniej nie było i już nie
    będzie. Jest jedno ale. Potrzebne jest zabezpieczenie w postaci hipoteki.
    Jeśli domu jeszcze nie ma to trzeba znaleźć inną nieruchomość z czystą
    hipoteką.
    Warto nawet zamienić kredyt uzyskany w innym banku. Mój znajomy miał kredyt
    w BPH/PBK w CHF na 20 lat oprocentowanie LIBOR + 5%, kwota ok. 150 tys. zł.
    Zamienił go na mój kredyt, tj. LIBOR + 2,5%, razem 3,26%. Teraz płaci 790 zł
    na miesiąc zamiast ponad 1000 zł jak przedtem. Po opłaceniu wszystkich
    kosztów zaoszczędzi ok. 40.000 zł. Jak by ktoś był zainteresowany
    wyliczeniami to zapraszam. Proszę o podanie mailem kwoty kredytu, długości
    kredytowania ew. wysokości raty. Także czy w walucie CHF, EURO,USD, czy PLN.
    Pozdrawiam Yerry. (j...@g...pl)

  • 2. Data: 2002-12-28 23:50:39
    Temat: Re: realacja-kredyt hipoteczny
    Od: "jo44" <j...@o...pl>

    Użytkownik "Yerry" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > kredytowania ew. wysokości raty. Także czy w walucie CHF, EURO,USD, czy PLN.

    Uchyl rąbka tajemnicy: który to bank???

  • 3. Data: 2002-12-29 12:28:10
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    > Uchyl rąbka tajemnicy: który to bank???

    Duzego wyboru nie ma. W Polsce są tylko 3. Nie wiadomo tylko czy wszystkie
    juz udzielaja kredytow.

    Karol

  • 4. Data: 2002-12-29 13:22:18
    Od: "svobo" <s...@n...pf.pl>

    > Duzego wyboru nie ma. W Polsce są tylko 3. Nie wiadomo tylko czy
    wszystkie
    > juz udzielaja kredytow.
    >
    > Karol

    Znalazlem: http://www.rhb.com.pl ,
    mozesz podac pozostale "banki hipoteczne"?
    pzdr
    svobo

  • 5. Data: 2002-12-29 13:45:04
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "svobo" <s...@n...pf.pl> napisał w wiadomości

    > wszystkie

    > Znalazlem: http://www.rhb.com.pl ,
    > mozesz podac pozostale "banki hipoteczne"?

    HypoVereinsbank Bank Hipoteczny SA
    RHEINHYP - BRE Bank Hipoteczny SA
    Śląski Bank Hipoteczny SA

    Karol

  • 6. Data: 2002-12-29 13:46:27
    Od: "jo44" <j...@o...pl>

    Użytkownik "Karol" napisał w wiadomości ...

    > Duzego wyboru nie ma. W Polsce są tylko 3. Nie wiadomo tylko czy wszystkie
    > juz udzielaja kredytow.

    Pytanie, przyznam, było złośliwe. Kolegę Yerry na milę
    czuć naganiaczem. Żadnych doświadczeń własnych,
    tylko opinia "kolegi". A mógłby coś ciekawego napisać
    o swojej prowizji.

  • 7. Data: 2002-12-29 15:33:23
    Od: "svobo" <s...@n...pf.pl>

    > HypoVereinsbank Bank Hipoteczny SA
    > RHEINHYP - BRE Bank Hipoteczny SA
    > Śląski Bank Hipoteczny SA
    >
    > Karol

    Dziękuje za info :-),
    teraz poszukuje konsultanta z takiego banku z którym mogłbym omowic
    swoja sprawe.
    Jesliby ktos chcial mi doradzic to zapraszam na priv.
    serdzecznie pzdr
    svobo

  • 8. Data: 2002-12-29 15:40:53
    Od: t...@p...onet.pl

    > Pytanie, przyznam, było złośliwe. Kolegę Yerry na milę
    > czuć naganiaczem. Żadnych doświadczeń własnych,
    > tylko opinia "kolegi". A mógłby coś ciekawego napisać
    > o swojej prowizji.

    Całkowicie się zgadzam. Świadczy o tym prowizja 2,5%!!!. Zresztą reklamował się
    już w innym temacie. Tacy właśnie ludzie naciągają innych - nawet na tej
    liście. Tensor1
    PS. Aktualnie w PLN najlepiej brać kredyt hipoteczny mieszkaniowy w KB;
    prowizja 0,9%; oprocentowanie WIBOR3M+1% lub 1,5%. Na drugim miejscu jest
    PKOBP.

  • 9. Data: 2002-12-29 15:49:27
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    > jak kredyt na dom/mieszkanie to tylko w banku hipotecznym. Odsetki w złotych
    > tylko 8,05% rocznie , we Frankach Szwajcarskich całe 3,26% rocznie !!!.

    a co to za rewelacja?
    Nawet Kredyt Bank ma mniejszy % na kredyt w PLN...

    pozdrawiam

    romekk

  • 10. Data: 2002-12-30 08:39:40
    Od: "Yerry" <j...@g...pl>

    Zgadza się, chodzi o bank HVB. Jak chcesz poznać szczegóły to zapraszam. Mój
    telefon 0-501-77-91-91,
    Pozdrawiam, Yerry