    From: Marek <m...@h...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank i Multibank ... jak licza klientow :))
    Date: Mon, 30 Dec 2002 12:27:03 +0100

    Dentarg wrote:

> [...]
    > pracownikom BRE korporacyjengo, coz o nowych klientow trzeba walczyc
    > :)). Oczywiscie jeden z wymienionych przeze mnie nowych znajomych
    > skladal wniosek o KK Multi, ktory zostal odrzucony z takiej samej
    > przyczyny jak u mnie (a jakze), a nie sadze zeby BRE cenilo tak nisko
    > swoich pracownikow, zeby nie mogli miec karty o tak niskich
    > (teoretycznie) wymaganiach wstepnych. Dodatkowo wiem od jednego
    > pracownika placowki Multibanku, ze wszystkim pracownikom domyslnie
    > wypelniano wnioski o KK, mimo ze bylo naprawde ciezko przerobic
    > wnioski zlozone przez ludzi z zewnatrz !!!

    Coś ci "informatycy z BRE" strasznych głupot naopowiadali.
    Nie wiem, czy wszystko co Ci wciskali to głupoty (nie byłem przy tych
    opowieściach z archiwum X, więc nie będę oceniał), ale większość z tych
    zacytowanych rewelacji to na pewno bzdury.

    Bo widzisz, ja znam pracowników BRE, którzy nigdy nie byli zmuszani do
    zakładania kont w m/multi. Mało tego - część z nich do dzisiaj nie ma kont
    w tych bankach, lub ma tylko w jednym z nich - ale to z własnej i
    nieprzymuszonej woli.
    Więc rewelacje w stylu przymusowego zakładania kont wszystkim pracownikom
    lub domyślego składania wniosków o KK możesz między bajki włożyć.

    > Zrodla informacji mam naprawde pewne, mam nadzieje ze nie ucierpia
    > przez moje dywagacje ....

    Tak się składa, że te Twoje źródła to albo sobie jaja z Ciebie robiły,
    albo mają jakieś problemy ze sobą.

    > Moze to nic dziwnego, albo szokujacego, ale dla mnie to naprawde
    > dziwne praktyki ;((.

    Dla mnie pracownicy jakiejś firmy (jakiejkolwiek) opowiadający niedawno
    poznanym ludziom takie rewelacje o swoim pracodawcy są mało wiarygodni.
    A puszczanie takich rewelacji z tak wątpliwego źródła do wiadomości
    publicznej to dopiero są dziwne praktyki. I nienajlepiej o Tobie świadczą.

    A tak już zupełnie na marginesie: Szef tych Twoich znajomych nie będzie
    miał najmniejszych problemów z ich namierzeniem. Dzięki Twoim postom.
    Pewnie Ci podziękują... :>

    pozdrawiam
    --
    Marek