  • Data: 2020-06-08 17:21:39
    Temat: Re: mBank gdzie się podziała lista odbiorców
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:rblf60$rbj$1$P...@n...chmurka.ne
    t...

    >Ktoś nas tu śledzi? :)

    >Kiedyś myślałem, że Usenet nie ma absolutnie nic wspólnego z
    >reklamami.
    >Ale niedawno na p.m.e napisałem coś, co dotyczyło i TI (Texas
    >Instruments) i DCDC (przetwornice impulsowe) i EMC (kompatybilność
    >elektromagnetyczna).

    >I za jakiś czas na www.wp.pl między oglądanymi tekstami pojawił mi
    >się fragment noty aplikacyjnej TI dotyczący EMC w DCDC.
    >Przypadek?

    Niekoniecznie - google sprawdza strony ktore otwierales, wyszukiwania,
    i dopasowuje reklamy :-)
    aczkolwiek newsy wydawaly sie daleko ... chyba, ze z przegladarki
    obslugujesz.

    A inwigilacja permanentna - CKE powiadamia prokurature, bo dzis na 2h
    przed maturami ludzie zaczeli wyszukiwac w googlu "Wyspianski elementy
    fantastyczne" :-)

    J.