  • 1. Data: 2003-01-19 08:42:47
    Temat: mBank fundusze
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    No, i ruszylo :).
    http://www.fundusze.mbank.com.pl/
    MOjego rachunku inwestycyjnego niestety jeszcze nie widac :(

    Maciej

    --
    FAQ news://pl.biznes.banki => http://www.faq4pbb.prv.pl

  • 2. Data: 2003-01-19 08:45:30
    Temat: Re: mBank fundusze
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:bytW9.65497$TY.596623@news.chello.at, MK <m...@i...pl>:
    > No, i ruszylo :).
    > http://www.fundusze.mbank.com.pl/
    > MOjego rachunku inwestycyjnego niestety jeszcze nie widac :(

    Ano ruszyło!
    Sa dostepne na razie Towarzystwa:
    GTFI, PZU, Skarbiec, SEB i sa fundusze akcji, hybrydowe (zrownowazone),
    obligacji i
    rynku pieniężnego!

    Nawet fundusze akcji i zrownowazone - zakup i umorzenie bez prowizji!
    Rewelacja!!!

    Rano dzwonilem na mLinie aktywowac dostep do Supermarketu Funduszy
    Inwestycyjnych (SFI). Jeszcze trzeba troche poczekac na przyslanie i
    odeslanie oswiadczenia.

    --
    Robert

  • 3. Data: 2003-01-19 08:58:02
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Rano dzwonilem na mLinie aktywowac dostep do Supermarketu Funduszy
    > Inwestycyjnych (SFI). Jeszcze trzeba troche poczekac na przyslanie i
    > odeslanie oswiadczenia.

    Przeciez pisalem o tym wczoraj ;p. Szkoda, ze mBank nie pomyslal o
    mozliwosci wydrukowania oswiadczenia samemu. Byc moze jest to spowodowane
    ty, ze znajduje sie tam numer rachunku inwestycyjnego, ale jakies wyjscie
    pewniie by sie udalo znalezc.
    No, coz... czekamy na wiecej funduszy. Nowy produkt mBanku bedzie powazna
    konkurencja dla
    http://www.efund.pl/

    Maciej

  • 4. Data: 2003-01-19 09:07:00
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:b0dojm$hud$1@topaz.icpnet.pl, Robert <s...@o...pl>:

    > Nawet fundusze akcji i zrownowazone - zakup i umorzenie bez prowizji!

    Bez dodatkowej prowizji mBanku znaczy - przepraszam za wprowadzenie w błąd:

    § 8

    Opłaty i prowizje
    mBank nie pobiera od Klienta opłat i prowizji z tytułu usługi Supermarketu.
    mBank pobiera opłaty i prowizje za czynności bankowe, dokonywane w celu
    realizacji zleceń czy dyspozycji Klienta w ramach Supermarketu ( np.
    dokonanie przelewu celem złożenia zlecenia nabycia Jednostek Uczestnictwa )
    zgodnie z obowiązującą Taryfą prowizji i opłat w mBanku oraz umową o
    prowadzenie rachunku eKONTO. Kwoty opłat i prowizji za dokonywanie czynności
    bankowych obciążają eKONTO Klienta.

    Klient ponosi koszty opłat i prowizji należnych Funduszom z tytułu
    dokonywanych transakcji, zgodnie ze Statutami oraz innymi regulacjami
    obowiązującymi w Funduszach. Informacja o aktualnych stawkach w/w opłat i
    prowizji pobieranych przez Fundusze dostępna będzie na stronach
    internetowych mBanku oraz za pośrednictwem mLinii.

    http://www.mbank.com.pl/przewodnik/regulamin/reg_sfi
    .html

    --
    Robert

  • 5. Data: 2003-01-19 09:08:19
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:uMtW9.65676$TY.600529@news.chello.at, MK <m...@i...pl>:

> [...]
    > spowodowane ty, ze znajduje sie tam numer rachunku inwestycyjnego,
    > ale jakies wyjscie pewniie by sie udalo znalezc.

    Pomyslal:

    http://www.fundusze.mbank.com.pl/doc/oswiadczenie.pd

    Robert

  • 6. Data: 2003-01-19 09:15:23
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > Pomyslal:
    >
    > http://www.fundusze.mbank.com.pl/doc/oswiadczenie.pd

    To dobrez :). Szkoda, ze nie moglem sobie wydrukowac i musialem czekac
    tydzien na przyslanie oswiadczenia :(.

    Maciej

  • 7. Data: 2003-01-19 09:22:46
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > To dobrez :). Szkoda, ze nie moglem sobie wydrukowac i musialem
    czekac
    > tydzien na przyslanie oswiadczenia :(.

    A widzisz ja poprosilem - i dostalem mailem i faxnalem. Ale tez nie
    mam aktywnego rachunku - moze jutro? :)

  • 8. Data: 2003-01-19 09:30:33
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik Robert <s...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b0dojm$hud$...@t...icpnet.pl...

> [...]
    > obligacji i
    > rynku pieniężnego!
    >
    > Nawet fundusze akcji i zrownowazone - zakup i umorzenie bez prowizji!

    Rozumiem, ze mBank nie pobiera _swoich_ prowizji za zakup i umorzenie - tj.
    za przelew na konto TFI (zakup) i przyjecie przelewu z TFI (umorzenie). Ale
    kto zmusil TFI do rezygnacji z ich regulaminowych prowizji?
    Czy to pewne?

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 9. Data: 2003-01-19 09:48:38
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:b0dprv$id2$1@topaz.icpnet.pl, Robert <s...@o...pl>:

    > Bez dodatkowej prowizji mBanku znaczy - przepraszam za wprowadzenie w
    > błąd:

    Jednak z trzeciej strony, to żadne z oferowanych w SFI funduszy nie
    pobierają opłat za zakup i umorzenie!

    --
    Robert

  • 10. Data: 2003-01-19 09:55:55
    Od: "Bogdan" <w...@p...onet.pl>

    Oferta jest godna uwagi lecz posiada wiele
    poważnych luk informacyjnych .
    1. Zwolnienie z opłaty manipulacyjnej , ile by wynosiło w przypadku
    poboru prowizji?
    2. opłata za zarządzanie ?
    3. opłata za umorzenie jednostek?
    4.opłata za zmiane strategii ?
    co otrzymują VIP-y .
    bez podstawowych informacji dostępnych wraz z ofertą
    nie podejmuję żadnych deccyzji.
    Bogdan