  • 11. Data: 2004-05-10 08:57:56
    Temat: Re: mBank dziś nie ruszy
    Od: Wojciech Nawara <u...@W...nawara.info>

    Użytkownik a&e napisał:

    > "recznie" to na pewno na poczcie mozesz...jak swoje odstoisz oczywiscie

    Proponuję raczej agencje PKOBP. Taki sam koszt [lub bardzo zbliżony] a
    pójdzie jutro. Do tego mniejsze kolejki i troszkę inne warunki, niż na
    poczcie.

  • 12. Data: 2004-05-10 09:00:58
    Od: "a&e" <a...@w...op.pl>

    a dlaczego nie, przeciez stempelek bedziesz mial z dzisiajsza data......
    a do Zusu poleci pewnie i tak jutro rano, ale to nie zbrodnia, dla Ciebie
    wazny jest kwit, ktory potwierdza , ze zaplaciles w terminie

    Ewa (Krakow)

    *to co powyzej to prywatna opinia o zabarwieniu malo obiektywnym*

  • 13. Data: 2004-05-10 09:33:54
    Od: "pawel" <p...@b...pl>

    > Ja zrobilam przelew okolo 9:00 i zupelnie nie zauwazylam, zeby cos
    > wolniej chodzilo.
    >
    > Pozdr,
    > Justyna

    Dla Ciebie działał dla mnie nie. Teraz ciągle mają wywieszkę z cyklu dziś
    klientów nie obsługujemy bo jest ich za dużo. Moja propozycja mniej na reklamy
    więcej na sprzęt i oprogramowanie. MOże to mało odkrywcze ale wydaje się że
    liczba klientów i tak wzrośnie.

  • 14. Data: 2004-05-10 09:36:06
    Od: "Jakub \"Cubituss\" Kowalski" <c...@a...net>

    > Proponuję raczej agencje PKOBP. Taki sam koszt [lub bardzo zbliżony] a
    > pójdzie jutro. Do tego mniejsze kolejki i troszkę inne warunki, niż na
    > poczcie.

    Nie mam pod ręką niczego poza agencją pocztową...

    C.

  • 15. Data: 2004-05-10 10:18:23
    Od: A_Zet <a...@p...onet.pl>

    Dnia 10 May 2004 11:33:54 +0200, "pawel" <p...@b...pl>
    napisał(a):

> [...]
    >więcej na sprzęt i oprogramowanie. MOże to mało odkrywcze ale wydaje się że

    Nie wierz slowu pisanemu... Nie bede przypominal o kuszących slowach
    na plotach. :-)

    Mozliwosci sa dwie: albo awaria albo wlam. A nie zadne przeciazenie
    czy takie tam. Ciekawe, ze nie bylo przeciazenia trwajacego od 6 rano
    (a juz poludnie) gdy mieli darmowe przelewy czyli gdy liczba klientow
    byla znakomicie wieksza: liczba klientow spadla, sprzetu chyba nie
    wymienili na gorszy, reklamy tez sprawnosci nie zabraly (gdzie te
    czasy gdy reklamy wisialy na bilbordach z nęcącymi 17,5%...),
    oprogramowanie tez w zwiazku ze zmniejszona iloscia klientow nie
    zostalo popsute, zatem nie mamy do czynienia z podawanymi przez
    bank powodami.

    Ciekawe, czy moj przelew zlecony w piatek wieczorem z data przyszla
    na dzis, wylecial...

    --
    Adek {adek124(małpa)w.domku.prv.pl}
    http://adek124.republika.pl/

  • 16. Data: 2004-05-10 10:28:59
    Od: "Grzesiek S." <g...@t...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Pawel" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
    > MBank nie działa od 6.00

    No chyba ruszył albo udało mi się przypadkiem

    --
    Pozdrowienia
    Grzesiek S.

  • 17. Data: 2004-05-10 10:32:37
    Od: "Jakub \"Cubituss\" Kowalski" <c...@a...net>

    > Ciekawe, czy moj przelew zlecony w piatek wieczorem z data przyszla
    > na dzis, wylecial...

    Fak de internet, włączyli wreszcie call center. Zapłaciłem ten obsrany
    ZUS, ostatni raz robię to dziesiątego :/

    C.

  • 18. Data: 2004-05-10 10:35:45
    Od: "a&e" <a...@w...op.pl>

    no to chyba szczesciarz jestes....mi melduje, ze jestem w dlugiej kolejce,
    na koncu ogonka.......

    pozdrowionka

  • 19. Data: 2004-05-10 10:38:52
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    10 May 2004 10:27:58 +0200, w <3...@n...onet.pl>,
    "Pawel" <p...@b...pl> napisał(-a):

    > MBank nie działa od 6.00 o czym jego pracownicy dowiedzieli się o 9:30 (po
    > porannej kawce) wcześniej wywiesili na swoim portalu idiotyczną informację że
    [...]

    mBank wcale nie jest tandetny...

  • 20. Data: 2004-05-10 12:28:38
    Od: "k.b" <k...@w...pf.pl>

    ale to co dziś pokazał to żenada
    nawet nie wiem który jestem w tej kolejce
    k.b