  • 1. Data: 2004-05-10 08:27:58
    Temat: mBank dziś nie ruszy
    Od: "Pawel" <p...@b...pl>

    MBank nie działa od 6.00 o czym jego pracownicy dowiedzieli się o 9:30 (po
    porannej kawce) wcześniej wywiesili na swoim portalu idiotyczną informację że
    to klienci przeciążyli system (chcieliby miec tylu klientów). Tak naprawdę
    nikt nie wie co jest grane aby uciąć łeb spekulacjom wyłączyli call center
    teraz tylko czekać jak wywieszą kartkę brak środków na prowadzenie
    działalności bankowej.

  • 2. Data: 2004-05-10 08:36:12
    Temat: Re: mBank dziś nie ruszy
    Od: "p...@b...pl" <p...@b...pl>

    o 10:40 dostałem okienko logowania się do systemu ale działa dramatycznie wolno

  • 3. Data: 2004-05-10 08:41:20
    Od: "pawel" <p...@b...pl>

    Za wcześnie pochwaliłem oczywiście nie działa

  • 4. Data: 2004-05-10 08:41:58
    Od: "Jakub \"Cubituss\" Kowalski" <c...@a...net>

    > o 10:40 dostałem okienko logowania się do systemu ale działa
    dramatycznie wolno

    Kurde, grunt, że działa, ja nie chcę latać z podaniami do ZUSu później
    :/

    Pożycz to okienko, u mnie się nie pojawia :)

    C.

  • 5. Data: 2004-05-10 08:44:31
    Od: "a&e" <a...@w...op.pl>

    IB_PrepareLoginService: #Connect to gate failed
    nowy komunikacik....
    pozdrawiam, choc zla jestem jak osa....
    Ewa (Krakow)

    *to co powyzej to prywatna opinia o zabarwieniu malo obiektywnym*

  • 6. Data: 2004-05-10 08:46:23
    Od: "Jakub \"Cubituss\" Kowalski" <c...@a...net>

    > IB_PrepareLoginService: #Connect to gate failed
    > nowy komunikacik....

    IB_PrepareLoginService: #Connect to gate failed

    To samo...

    Ale widać, że coś grzebią. Niech włączą to cholerne callcenter, to w ten
    sposób przelew puszczę, jestem zły nieprawdopodobnie...

    C.

  • 7. Data: 2004-05-10 08:49:06
    Od: "Jakub \"Cubituss\" Kowalski" <c...@a...net>

    [cut]

    A tak z ciekawości - nie mogę tego ZUSu zapłacić ręcznie w oddziale BRE
    Banku na przykład? Nie wyjdzie to dzisiaj? (I'm desperate, bo po
    południu jestem bez kompa)...

    C.

  • 8. Data: 2004-05-10 08:50:51
    Od: "a&e" <a...@w...op.pl>

    "recznie" to na pewno na poczcie mozesz...jak swoje odstoisz oczywiscie

  • 9. Data: 2004-05-10 08:51:17
    Od: Justyna Rajecka <y...@g...pl>

    Pawel wrote:
    > MBank nie działa od 6.00 o czym jego pracownicy dowiedzieli się o 9:30 (po
    > porannej kawce) wcześniej wywiesili na swoim portalu idiotyczną informację że

    Ja zrobilam przelew okolo 9:00 i zupelnie nie zauwazylam, zeby cos
    wolniej chodzilo.

    Pozdr,
    Justyna

  • 10. Data: 2004-05-10 08:54:06
    Od: "Jakub \"Cubituss\" Kowalski" <c...@a...net>

    > "recznie" to na pewno na poczcie mozesz...jak swoje odstoisz
    oczywiscie

    To wiem - ale czy ZUS to akceptnie? Do której mniej więcej musiałbym
    zapłacić na poczcie?

    C.