  • 41. Data: 2003-04-09 07:53:07
    Temat: Odp: [mBank] Złota rybka
    Od: "Damian" <x...@o...PoLand>

    Użytkownik Dave <w...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b70gkm$3d7$...@n...news.tpi.pl...

    > mnie nie interesuje VG nawet po znizkowej cenie. Nawet wtedy bedzie
    drozsza
    > od VC kredytowej a poza tym snobem nie jestem. Ja proponowalem mBankowi
    > takie rozwiazanie: kazdy klient moze dostac bezplatnie VE do ekonta ALBO
    VC
    > po znizkowej cenie (np. 20zl rocznie). Ja nie potrzebowalbym wtedy
    > bezplatnej VE i wybralbym platna VC. Sadze ze oplacaloby sie to obu
    > stronom - i mi i mbankow (ktory nie musialby wydawac mi za darmo VE).
    > Oczywiscie moga postawic dodatkowe wymagania na VC - np. zaswiadczenie o
    > stalych dochodach tak jak w przypadku KK.
    >
    > D.

    a jak zamierzalbys pobierac bezprowizyjnie kase i bez zaciagania kredytu z
    bankomatu?
    korzystajac z VC od razu wskakiwalbys w kredyt

  • 42. Data: 2003-04-09 07:56:22
    Temat: Re: [mBank] Złota rybka
    Od: "Marek J" <N...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Damian" <x...@o...PoLand> napisał w wiadomości

    > a jak zamierzalbys pobierac bezprowizyjnie kase i bez zaciagania kredytu
    > bankomatu?
    > korzystajac z VC od razu wskakiwalbys w kredyt

    Kolega miał na myśli debetową VC a nie kredytową.

    Pozdrawiam

    Marek

  • 43. Data: 2003-04-09 08:00:00
    Od: "Damian" <x...@o...PoLand>

    Użytkownik Marek J <N...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b70jmh$mo9$...@n...onet.pl...

    > Kolega miał na myśli debetową VC a nie kredytową.
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > Marek

    a to przepraszam, ta zlota rybka ma juz taki dlugi watek ze nie sledze na
    biezaco
    pozdrawiam

  • 44. Data: 2003-04-09 08:03:46
    Od: "Dave" <w...@o...pl>

    Marek J wrote:
    > Użytkownik "Damian" <x...@o...PoLand> napisał w wiadomości

    > Kolega miał na myśli debetową VC a nie kredytową.

    otoz to. Kredytowej nie potrzebuje - te ok. 50 dni grace period w
    dzisiejszych czasach wlasciwie nie przynosi zadnego specjalnego zysku..

    D.

  • 45. Data: 2003-04-09 08:56:58
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Siedzę sobie i ciężko pracuję, a tu nagle pojawia się wiadomość od osoby
    podpisującej się "Dave" <w...@o...pl>. Rzuciłem więc wszystko i
    czytam:

    > otoz to. Kredytowej nie potrzebuje - te ok. 50 dni grace period w
    > dzisiejszych czasach wlasciwie nie przynosi zadnego specjalnego zysku..
    Jak to nie przynosi ??? Jesteś jedną wypłatę do przodu :)))

    --
    Górnik | "Więc kimże w końcu jesteś ?
    g...@g...w.pl | która wiecznie zła pragnąc
    www.gumasy.w.pl | wiecznie czyni dobro." (J.W.Goethe "Faust")

  • 46. Data: 2003-04-09 09:18:59
    Od: "Dave" <w...@o...pl>

    gornik wrote:
    > Jak to nie przynosi ??? Jesteś jedną wypłatę do przodu :)))

    nie mowie o zysku z czasu (choc on moze dla kogos jest istotny, dla mnie tez
    kiedys byl) ale o zysku z procentu. Ale patrzac pod tym katem - to fakt -
    zyjesz jakby miesiac w przod. Dobrze by bylo zeby wszystkie karty byly
    ubezpieczone na wypadek smierci zeby spadkobiercy nie musieli tego zycia na
    kredyt splacac...

    D.

  • 47. Data: 2003-04-09 15:02:48
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Dave" <w...@o...pl> napisał:

    > Dobrze by bylo zeby wszystkie karty byly
    > ubezpieczone na wypadek smierci zeby spadkobiercy nie musieli tego zycia na
    > kredyt splacac...

    Przy KK multi (gwarancja splaty kredytu) albo citi (creditshield) jest cos
    takiego - oczywiscie opcjonalnie.

  • 48. Data: 2003-04-10 06:43:09
    Od: "Dave" <w...@o...pl>

    Witek wrote:

    > Przy KK multi (gwarancja splaty kredytu) albo citi (creditshield)
    > jest cos takiego - oczywiscie opcjonalnie.

    to juz lepszy jest Lucas ktory ma to bezplatnie dla kazdej karty. Ale mi nie
    chodzi o przypadki ale o zasade, ktorej trzeba bedzie przestrzegac. Tak jak
    wprowadzona np. jesienia tego roku zasada, ktora zobowiaze banki do
    przejecia pelnej odpowiedzialnosci za transakcje kartami (wlacznie z PIN) od
    chwili zgloszenia zastrzezenia. Banki beda musialy tego przestrzegac
    niezaleznie od tego co napisza w swoich regulaminach.

    D.