    From: "Dave" <w...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [mBank] Złota rybka
    Date: Wed, 9 Apr 2003 11:18:59 +0200

    gornik wrote:
    > Jak to nie przynosi ??? Jesteś jedną wypłatę do przodu :)))

    nie mowie o zysku z czasu (choc on moze dla kogos jest istotny, dla mnie tez
    kiedys byl) ale o zysku z procentu. Ale patrzac pod tym katem - to fakt -
    zyjesz jakby miesiac w przod. Dobrze by bylo zeby wszystkie karty byly
    ubezpieczone na wypadek smierci zeby spadkobiercy nie musieli tego zycia na
    kredyt splacac...

    D.