  • 11. Data: 2005-01-26 14:31:20
    Temat: Re: mBank -> VWBdirect
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Nie, ale Glenn od dawna ma problemy z czytaniem :)

    Zlikwidowałeś juz konto w banku, który Ci tak przeszkadza, czy to nadal za
    trudne, bo jesteś "zmuszony" trzymać tam lokatę?

    > A do poprzednika: tak, czasami aktualizacja nie chce się wykonać przy
    > logowaniu, i trzeba delikatnie popchnąć nogą.

    Może najpierw zapozna się z godzinami sesji, które są ogólnodostępne?

  • 12. Data: 2005-01-26 14:32:08
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Przeczytaj odpowiedz Radoslawa P a zrozumiesz (??) dlaczego nie masz
    > racji

    Czytałeś strony dotyczące sesji w obu bankach, czy tylko tak sobie piszesz?

    > Oj, to czytanie ze zrozumieniem...;-)

    Oj no właśnie.

  • 13. Data: 2005-01-26 14:46:56
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Wed, 26 Jan 2005 15:31:20 +0100, w <ct89oa$nu8$1@news.onet.pl>, "Glenn"
    <g...@b...pl> napisał(-a):

    > [...] czy to nadal za
    > trudne, bo jesteś "zmuszony" trzymać tam lokatę?

    Ta część zdania sugeruje, oprócz czytania, wyraźnie problemy z elementarną
    logiką i/lub wnioskowaniem.

    > Może najpierw zapozna się z godzinami sesji, które są ogólnodostępne?

    To akurat było zbędne, ponieważ jego przelew dotarł do banku, lecz po prostu
    nie miał zaktualizowanych stanów rachunku (oczywiście jest szansa że przelew
    przyszedł pomiędzy logowaniem a naciśnięciem Aktualizuj, ale akurat bliska
    zeru).

  • 14. Data: 2005-01-26 14:48:14
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Ta część zdania sugeruje, oprócz czytania, wyraźnie problemy z
    > elementarną logiką i/lub wnioskowaniem.

    Zamiast przeczytać stosowne strony o sesjach w obu bankach lepiej sobie
    popisac na niusach, nie?

> [...]
    > prostu nie miał zaktualizowanych stanów rachunku (oczywiście jest
    > szansa że przelew przyszedł pomiędzy logowaniem a naciśnięciem

    Najpierw sprawdź godziny sesji - aktualizacja w VW to odrębna sprawa.

  • 15. Data: 2005-01-26 17:45:15
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Ta pani nie zrozumiala i jej juz dziekujemy...

    Sprawdziłes te sesje? Chyba jednak nie.

  • 16. Data: 2005-01-26 17:45:45
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    --
    Pozdrowienia

  • 17. Data: 2005-01-26 18:14:42
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Nie, bo to TU nieistotne

    Owszem nieistotne - istotne jest to, że kasa między VW i mbankiem nie
    znalazła się NATYCHMIAST. I oczywiście winien tego, że sie nie znalazła jest
    mbank :-)

  • 18. Data: 2005-01-26 18:14:45
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

  • 19. Data: 2005-01-26 18:25:10
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Adam napisał:

    > O 13:13 zalogowalem sie i ZERO. Zrobilem aktualizuj i jest. Czy VW tak ma?

    Trzeba też wziać poprawkę na aktualizację danych w systemie. VW Bank
    jest pół-onlajnowy. Aktualizacja salda odbywa się kilka razy dziennie
    (wewnętrzne przetwarzanie).

    K.

  • 20. Data: 2005-01-26 18:28:06
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    > Owszem nieistotne - istotne jest to, że kasa między VW i mbankiem nie
    > znalazła się NATYCHMIAST. I oczywiście winien tego, że sie nie znalazła
    jest
    > mbank :-)

    Ty jednak slepa jestes...
    TUTAJ byl opisywany INNY CALKIEM problem.
    Godziny sesji juz minely i NIEWAZNE JAK DAWNO.
    Czlowiek sie loguje do swojego konta i widzi jego stan BEZ ZMIAN POMIMO, ze
    sesja sie odbyla i pieniadze mu zaksiegowano.
    Wiec nie pitol mi tu o godzinach sesji bo WIADOMO ze sesja sie odbyla i ten
    problem jest wyjasniony na poczatku watku.

    Czlowiek sie pyta, czy ten bank tak ma, ze bez uzycia przycisku AKTUALIZUJ
    pokazuje nieaktualny stan konta zaraz po zalogowaniu, okazuje sie (na
    podstawie odpowiedzi RP) ze ON TAK MA, a ty ciagle trzymasz sie godzin sesji
    jak pijany plota.

    --
    Pozdrowienia